به گزارش لنگرنیوز، حجت الاسلام الاسلام والمسلمین عظیم ابراهیمی در یادواره شهدای مسجد فاطمیه منظریه رشت با اشاره به درجات شهدا در روز قیامت اظهار کرد: در این یادواره ها انقلاب باید بازخوانی شود، انقلاب ما الهی است؛ ما انقلاب کردیم تا اسلام را زنده نگه داریم.

قاضی دادگستری گیلان با بیان اینکه در اروپا انقلاب های صنعتی شکل گرفت خاطرنشان کرد: تمامی انقلاب ها با شکست مواجه شدند ولی انقلاب ما وارد ۳۶ سال شد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام خمینی(ره) را یک شخصیت غیر عادی دانست و تصریح کرد: ما نمی توانیم شخصیت امام را بشناسیم او یک مرد الهی بود؛ در مدیریت، تقوی، سیاست، علم، دشمن شناسی، جذب قلوب مردم و…  نظیر نداشت.

وی با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم (ع) درخصوص ولایت خاطرنشان کرد: امام خمینی قلب جوانان را جذب کرده بود ، جوانی که سینمای مبتذل دیده بود ، جوانی که در کاباره ها سیر میکرد ، آن جوان هایی که اوضاع فساد اخلاقی جامعه را دیده بودند، به کمک امام آمدند ، انقلاب کردند و بعد هم  به سمت جبهه ها رفتند.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین افزود: در یکی از این عملیات ها جوانی روی مین رفته و پاهایش نیز قطع شده بود، به همرزمش گفت همیشه آرزو داشتم حتی یک بار هم که شده امام خمینی را ببینم.

قاضی دادگستری گیلان مقام معظم رهبری را ادامه دهنده راه امام خمینی دانست و گفت: ببینید رهبر عزیز ما چه میکند با دل ها، وقتی مردم ایشان را میبینند گریه میکنند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اقدامات اخیر برخی از دولتمردان و مسئولین، بیان کرد: عده ای می گویند  آمریکا و غرب خوب هستند زیرا پولهای ما را آزاد کردند پس باید با آنها دوست شویم!

وی با اشاره به سفر ظریف به فرانسه و پیاده روی با جان کری ابراز نمود: این دولتمردان ما به خدا ضد انقلاب نیستند ولی چه کنیم که گاهی اوقات اشتباه زیاد میکنند.

این استاد حوزه و دانشگاه به مشکلاتی که دولت و جریان اصلاحات برای مردم به وجود آوردند اشاره و تاکید کرد: ما از دولت اصلاحات بسیار سیلی خوردیم؛ ببینید چند تا وزیر آن زمان و نماینده مجلس ششم به خارج رفتند و ضد انقلاب شدند.

این قاضی دادگستری با تاکید بر اینکه  از برخی شعار های آقایان دلواپسیم، اظهار کرد: ما در این سالها سیلی زیادی خوردیم، نکند که دوباره اصول ارزشی ما ضایع شود.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه دشمنان میگویند ایران برنامه های ما را بهم زد و نگذاشت به اهداف مان برسیم، گفت: پس ما هم فرهنگ جامعه را نباید نادیده بگیریم، معضل ماهواره و فروپاشی خانواده ها را باید به صورت جدی پیگیری و حل نماییم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان