به گزارش لنگرنیوز، سردار  نظر علی علیزاده درجمع بسیجیان سیارستاق کلاچای گفت: ۳۶ سال پیش مسلمانان در ساختار قدرت جهانی هیچ جایگاهی نداشتند اما امروز  این مسلمانان هستند یا به تعبیری ایرانیان هستند که سیاست های استکبار جهانی را دردنیا با شکست مواجه کرده اند  و در مقابل نظام  استکباری ایستاده و امروز جهان تشیع افتخار دارد که پرچمداری مبارزه با ظلم را به دست گرفته وهمه مظلومین دنیا در کشورهای اسلامی نگاهشان به این پرچم و انقلاب است.

وی ادامه داد: این انقلاب مرهون زحمات امام، ملت و شهدا  وهمه کسانی است  که عامل پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، رمز پایداری و بقای انقلاب را در انگیزه الهی و انسجام وحدت ملت در سراسر کشور دانست و افزود: امام راحل (ره) با انگیزه الهی مردم را دعوت به این مکتب کرد و همه به عشق قرآن، اسلام، زیر این علم جمع شدند و مردم ما به این باور رسیدند که در مقابل نظام استکبار جهانی و تحریم ها با تمام وجود مقاومت کنند.

علیزاده اظهار داشت: اگر دیروز جنگ بادشمن به صورت رو در رو محدود بود اما امروز جنگ وسیع شده و تنها چیزی که می تواند ما را حفظ کند باورهای ماست.

وی به نقش اقتصاد  مقاومتی اشاره و گفت:اقتصاد مقاومتی باید از خانواده ها  آغاز شود و توجه به اقتصاد خانواده، برنامه ریزی اقتصادی و توجه به ظرفیت های تولید در خانواده ها در این مهم اثرگذار است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان همچنین بر ضرورت آموزش در روستاها، خودکفایی خانوارهای روستایی در تولید و  محصولات و فرآروده های تولیدی تأکید کرد.

علیزاده به نامگذاری امسال به نام  اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: شکوفایی اقتصادی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی در تمامی عرصه ها  است.

وی با اشاره به نقش مسئولان در تحقق شعار امسال، گفت:  مردم اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را از مسئولان مطالبه کنند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، با بیان اینکه ایران اسلامی به الگوی اقتصاد اسلامی تبدیل می شود، افزود: با فراهم شدن شرایط و اجرای اقتصاد مقاومتی در کشورمان، جهان اسلام به سمت اقتصاد اسلامی حرکت می کند.

 علیزاده تصریح کرد: الگوی اقتصاد مقاومتی برگرفته از سبک زندگی اسلامی بوده و مسیر روشنی را برای توسعه اقتصادی خانواده ها رقم می زند و اقتصاد مقاومتی الگوی اسلامی تعالی کشور است.

در  ادامه فرمانده پایگاه سیارستاق بخش کلاچای در این مراسم باتبریک دهه فجر  گفت: شهدای ما ازهمه چیز گذشتند و ما امروز از حلاوت وشیرینی آن بهره مندیم ما امروز مدیون خون شهداییم و باید پیروی محض از ولایت فقیه داشته باشیم.

عبدالحسین حسین پور افزود: همه ما بسیجیان به عشق ولایت فقیه و پاسداشت خون شهدا در این جا گرد هم آمده ایم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان