۱۰ دلیل مهم برای مجازات فتنه گران

۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۰۸:۲۸ چاپ کد خبر: 1965

محمدکاظم انبارلویی

 رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت یک شنبه شب گذشته در تبیین حماسه تاریخی 9 دی گفت: «حماسه 9 دی پاسخ مردم به دخالت بیگانگان بود.»

وی افزود: «آنچه مردم را به حرکت در آورد دلدادگی مردم ایران به عاشورا و ارزش های انسانی بود.»

از این بیان استفاده می شود که در نگاه رئیس جمهور دخالت بیگانه در امور داخلی ایران در فتنه 88 و نیز اهانت فتنه گران به عاشورا و ارزش های انسانی انقلاب جایگاه خاصی دارد.

رئیس جمهور همچنین تاکید کردند، «حضور مردم در روز 9 دی حمایت از انقلاب و رهبری بود.»

مبتنی بر همین گزاره معلوم می شود در ذهن مبارک رئیس جمهور این مفهوم وجود دارد که فتنه سال 88 علیه انقلاب و رهبری هم بود. اکنون آقای روحانی رئیس شورای امنیت ملی است. یکی از موضوعات اصلی کارکرد شورای امنیت ملی حضور به هنگام در مقابله با تهدیدهای امنیتی بویژه در حوزه فتنه است.

فتنه ای که در آن به تعبیر ایشان پای بیگانگان در میان بود و رهبری و انقلاب و حتی عاشورا و ارزش های انسانی را نیز هدف قرار داده بود.

معمولا رئیس جمهور که سخن می گوید تیتر یک روزنامه های دوم خردادی است اما این سخن رئیس جمهور در صفحات اول روزنامه های دوم خردادی در تبیین حماسه 9 دی بازتابی نداشت.

فقط برخی از آنها در داخل صفحات خود از رئیس جمهور تیتر زدند: «بصیرت با توهین و افراطی گری سازگار نیست.» جالب است که تیتر رادیو بی بی سی و رادیو آمریکا از سخنان رئیس جمهور در یک شنبه شب قبل همین بود!

در منشا خارجی داشتن فتنه هیچ تردیدی نمی توان کرد همین چند روز پیش تعدادی از نمایندگان پارلمان اروپا به تهران آمدند و رفتند سفارت یونان و دزدانه به دو محکوم فتنه 88 جایزه دادند که معادل ریالی این جایزه 000/000/000/2 ریال بود! این سند همراه هزاران سند دیگر در رسانه های غربی به طور مشهود فریاد می زند؛ فتنه منشاء خارجی داشته است.»

سران فتنه در نگاه مردم و مسئولان مرتکب جرائم سنگینی شده اند. که باید پاسخگوی آنها باشند فهرست مهمترین آنها به شرح زیر در ذهن مردم وجود دارد؛

1- ارتکاب به قتل ده ها نفر در برپایی آشوب های خیابانی که به دعوت مستقیم و غیرمستقیم آنها بوده است.

2- از امیدوار کردن دشمنان نظام تا بر پایی خط همگرایی از گوگوش تا سروش و وحدت با منافقین و سلطنت طلبان برای ضربه زدن به نظام و همراهی آنها تا شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» در عاشورای 88

3- وارد کردن میلیاردها تومان خسارت به اموال عمومی و اموال مردم در اردوکشی های خیابانی

4- شورش علیه جمهوریت نظام و اعلام جنگ با اسلامیت نظام با شعارهای موهنی که در تظاهرات غیرقانونی سال 88 راه می انداختند. این شعارها به عنوان سند خیانت آنها در سایت های ضد انقلاب و رسانه های معاند غرب بارها به نمایش گذاشته شده است.

5- بیزاری نجستن از حمایت اوباما و رهبران غرب و بویژه نخست وزیر خونخوار رژیم صهیونیستی! رهبران غرب رسما از «دروغ تقلب» به عنوان رمز آشوب حمایت کردند و رئیس جمهور و نخست وزیر رژیم صهیونیستی رسما اعلام کردند؛ «اصلاح طلبان به نمایندگی از اسرائیل در تهران می جنگند.»

6- گستاخ کردن آمریکا و بهانه دادن دست آنها برای تشدید تحریم ها!!

7- به فروش گذاشتن اقتدار و امنیت ملی و در معرض خطر قراردادن کشور با تهدیدات نظامی دشمن.

8- بر باد دادن توفیق ملت در مشارکت 40 میلیونی و تخطئه رای منتخب ملت که دو سوم آرا را به خود اختصاص داده بود.

9- زدن تهمت تقلب به بیش از 500 هزار نفر از مردمی که برگزار کننده به عنوان مجری و ناظر در سراسر کشور بودند.

10- هدف قرار دادن وحدت ملی با رو در رو قرار دادن مردم برای شاد کردن دل دشمنان نظام.

هر کس که اندک دانش سیاسی و بصیرت اجتماعی داشته باشد می داند،

1- ماهیت فتنه چیست؟

2- بازیگران رو سیاه آن چه کسانی بودند.

3- راهکارهای مهار فتنه چه بود.

4- درس ها و عبرت های آن کدام است؟

اما با کمال تاسف روز یک شنبه گذشته آقای علی مطهری نماینده محترم تهران در نطق میان دستور خود مطالبی گفت که مصداق تخفیف و تحریف جرایم سران فتنه بود.

او در فرو کاهش این واقعیت تاریخی، فتنه را محصول اختلاف بین سه نامزد دانست که با محاکمه آنها فتنه پایان می یابد. او جرم برخی از محکومان فتنه را انتقاد به نظام دانسته و احکام قضائی محکومان فتنه را تخطئه کرد.

او احمدی نژاد منتخب ملت در سال 88 را کنار دو رو سیاه فتنه سال 88 نشاند و گفت: «با محاکمه این سه نفر فتنه پایان می یابد.» باید از این فهم از فتنه و بازیگران آن واقعا تاسف خورد میلیون ها انسانی که در قیام و حماسه تاریخی 9 دی به خیابان ها آمدند چنین فهمی از فتنه ندارند.

فرض می کنیم این صورت مسئله درست باشد. آقای احمدی نژاد در انتخابات سال 88 نسبت هایی به موسوی و کروبی داده که منشاء فتنه شد.

سئوال این است که اگر احمدی نژاد به دو رقیب خود اهانت کرده پاسخ این اهانت این است که رقبای او طرفداران خود را به خیابان بکشانند تا شعار دهند؛ «استقلال آزادی جمهوری ایرانی» و اسلام را از جمهوری اسلامی حذف کنند.

اگر موسوی و کروبی از احمدی نژاد دلخور شدند به خاطر عدم رعایت موازین اخلاقی در مناظره ها چرا آنها روز عاشورا مردم را دعوت کردند به تظاهرات، تا در تظاهرات بگویند «مرگ بر اصل ولایت فقیه» اگر اینها با احمدی نژاد دعوا داشتند چرا در تجمعات خیابانی یک شعار علیه او ندادند.

اگر هم با اسلام و ولایت فقیه مسئله داشتند. چرا در فرم ثبت نام نامزدی ریاست جمهوری در وزارت کشور به دروغ نوشتند: «ما به اسلام و ولایت فقیه و قانون اساسی التزام عملی داریم»؟ اما با نظام اعلام جنگ کردند! اگر آنها با احمدی نژاد مشکل داشتند چرا در تظاهرات روز قدس شعار دادند «نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران»!

آنها که با احمدی نژاد مشکل داشتند چرا در 16 آذر 88 در دانشگاه تهران به تمثال مبارک امام (ره) اهانت کردند. مردم ما معتقدند شهدا زنده اند و در میان ما حضور دارند و با شادی ما شاد و با حزن ما محزون می شوند بویژه حضرت آیت الله شهید مطهری که حق عظیمی بر گردن ملت و انقلاب دارند. من نمی دانم وقتی شهید مطهری به نطق فرزندش در مجلس گوش می داد چه حالی پیدا کرد.

شهید مطهری قهرمان مبارزه با کفر، الحاد و نفاق در کشور بود و در همین راه هم به شهادت رسید. آیا شایسته است فرزند او در مجلس در دفاع از خط نفاق جدید و قدیم با تحریف فتنه 88 و سرپوش نهادن به منشاء خارجی فتنه اینگونه سخن بگوید؟ آنهم زمانی که هنوز سران فتنه بر سر موضع خود هستند و سر آشتی با مردم و نظام و انقلاب را ندارند. آنهم زمانی که غرب تمام قد پشت سران فتنه و اهل فتنه ایستاده است؟ اگر امروز شهید مطهری زنده بود چگونه در برابر فتنه می ایستاد و چطور پاسخ فرزندش را می داد؟


منبع: رسالت

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان