حجت الاسلام محمد امیری در گفت و گو با خبرنگار لنگرنیوز، از پیشرفت 15 درصدی پروژه ساخت خانه عالم لات لیل خبر داد و گفت : کلنگ ساخت این خانه عالم در سال 1390 و با اعتبار 40 میلیون ریال آغاز شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود افزود : بدلیل کمبود اعتبار، این پروژه تا سال 1392 راکد بود که با اختصاص بودجه ۳۰۰ میلیون ریالی در سال جاری، کار ساخت خانه عالم لات لیل از سر گرفته شد.
وی خاطر نشان کرد: این خانه عالم دارای ۹۵ متر زیربنا در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و بصورت ویلایی ساخته می شود که خصوصیت خانه های روستایی در گیلان است.
امیری از ساخت خانه عالم دیگری در روستای پاپکیاده خبر داد و گفت : زمین خانه عالم پاپکیاده از سوی حجت الاسلام روحانی، امام جمعه املش به سازمان تبلیغات اسلامی اهداء شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود افزود: این زمین مساحت تقریبی ۲۰۰ متر مربع دارد و در جوار مسجد امام علی (علیه السلام) پاپکیاده واقع شده است.
این مسئول فرهنگی با اشاره به اعتبار مورد نیاز ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومانی برای ساخت این خانه عالم خاطر نشان کرد: امیدواریم با اختصاص اعتبار مورد نیاز در سال آینده شاهد آغاز ساخت این پروژه در روستای میان محله پاپکیاده باشیم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان