به گزارش لنگرنیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود به مناسبت 22 بهمن، یادداشتی را منتشر کرده است که در زیر می آید.

بسمه تعالی



بیش از 3 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی کبیر میگذرد و همه ساله در 22 بهمن شاهد حضور گسترده مردم از تمام سلیقه های سیاسی هستیم که همه یکپارچه صدای انزجار خود را از امریکا ، اسرائیل غاصب و استکبار جهانی به گوش جهانیان می رسانند.



هر سال که از عمر انقلاب میگذرد کینه دشمن نیز از ایران بیشتر می شود چرا که تاکنون در دنیا سابقه نداشته که ملتی بعد از گذشت بیش از 3 دهه پایبند به آرمان های انقلاب خود باشند و توطئه های دشمن را یکی پس از دیگری از بین ببرند.

1



در این سه دهه در کشور ایران شاهد چند انقلاب مخملی بودیم که کوی دانشگاه در سال 1378  و فتنه 1388 از جمله آنان است که بیشتر از دیگر توطئه های دشمن در داخل کشور چشم گیر بود.



ولی مثل همیشه مردم ایران به رهبری امام خامنه ای توانستند در مقابل برخی از خواص که خود را اسیر تفکر دشمن کرده بودند پیروز شوند و نقشه دشمن توسط مردم باطل شود.



به نظر میرسد که برخی از خواص، تاکنون متوجه فرمایشات رهبری مبنی بر وحدت و پایبندی به آرمان های انقلاب نشده اند و قصد دارند با خدشه دار کردن و ضربه زدن به ولایت فقیه ، خود به جایگاهی دست یابند که این نیرنگ و فریب استکبار است و انتظار میرود کسانی که خود داعیه انقلاب دارند تا پایان عمر خود نیز پایبند به عهد باشند.



مردم به این عقیده اند که روز پیروزی انقلاب مربوط به هیچ جناحی نیست و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب مردم انقلاب را دوست دارند و پایبندی به اصل نظام و ارمان امام راحل همیشه مردم را در صحنه نگه داشته است.



22 بهمن امسال شاید با سالهای گذشته کمی متغیر باشد، چرا که مذاکرات ژنو در حاشیه ان قرار دارد.



بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، آن طور که به نظر میرسد این است که دولت روحانی تمرکز خود را برای مذاکرات گذاشته است، این درحالی است که رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کردند که به مذاکرات خوشبین نیستند، البته برخی در توهم اینکه مذاکرات در دولت های گذشته وجود نداشت و دولت روحانی موفق به مذاکره شد بسر میبرند که باید گفت مذاکره بیش از 10 سال است که جریان دارد.



امام خامنه ای بارها متذکر شده اند که کشور برای اینکه از بحران ها و تحریم خارج شود باید به نیروهای داخلی اتکا کند، ولی ظاهرا دولت و تیم مذاکره کننده تمام توان خود را گذاشته اند تا بتوانند اعتماد 5+1 را به خود جلب کنند تا تحریم ها برداشته شود در حالی که در طول 15 ماه گذشته به جای لغو تحریم ها، شاهد تحریم های جدید نیز بودیم و در سوی دیگر شاهد متوقف شدن فردو، اب سنگین اراک، نطنز و ... نیز هستیم ولی با در نظر گرفتن تمام زوایا و اتفاقات مذاکرات در این دولت و دولت های گذشته، شاید بهتر باشد که دولت، نگاه خود را به داخل کشور بیاندازد و این همان راهی است که از دغدغه های رهبری نیز میباشد.



در این 15 ماه گذشته اعضای تیم مذاکره کننده، اگر بخشی از توان خود را برای مذاکره با کشورهای همسو و مخالف ظلم  ستیزی و استکبار می گذاشتن شاید بهتر و بیشتر می توانستند نگاه کشورها را به ایران مثبت جلوه دهند.



ولی گذشته از هر گونه نگاه سیاسی، اعضای تیم مذاکره فرزندان ایران هستند و باید در چارچوب اهداف ایران قدم بردارند و همیشه باید در نظر داشت که دشمن تا ابد دشمن است هر چند اگر روزی دست دوستی دراز کرد نباید گذشته شوم آن را فراموش کرد.



مردم ایران، امسال نیز مجددا با حضور خود در راهپیمایی مردمی در 22 بهمن بار دیگر قدرت و عدم اتکا کشور به استکبار و بیگانه را اعلام میکنند و امیدواریم که دولت نیز حمایت همه جانبه مردم از دولت مردان را ببیند و نگاه خود به جای بیرون را به داخل و نیروهای جوان کشور بیاندازد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان