قرارداد شرکت ستاره درخشان درفک باید فسخ شود

لاهوتی با بیان اینکه قرارداد شرکت ستاره درخشان درفک باید فسخ شود، اضافه کرد : اصرار من فقط در حد احداث یک ایستگاه تله کابین در تالاب است که مساحت ان باید توسط کارشناسان بررسی شود.

کد خبر : 20345
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1393 - 7:45

به گزارش لنگرنیوز، مهرداد لاهوتی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان لنگرود با اشاره به واگذاری تالاب کیاکلایه لنگرود، گفت : بخشی از اراضی این تالاب در سال های گذشته به اداره راه و شهر سازی واگذار و بخش دیگری از این اراضی صرف ساختمان اداری، پارک بازار و پارک فجر شده است.

وی افزود : به دلیل عدم توانایی و سرمایه گذاری دولت، بخش از پروژه های تفریحی و توریستی در سطح شهرستان به بخش خصوصی واگذار شد.

لاهوتی با  بیان اینکه قرارداد شرکت ستاره درخشان درفک باید فسخ شود، اضافه کرد : اصرار من فقط در حد احداث یک ایستگاه تله کابین در تالاب است که مساحت ان باید توسط کارشناسان بررسی شود.

لاهوتی اظهار کرد : در مورد پروژه کنار گذر لنگرود از رئیس دادگستری درخواست میشود که از نیروهای مردمی برای نظارت و عدم خروج شن به غیر از پروژه مذکور استفاده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

بی نام پنجشنبه , 30 بهمن 1393 - 15:09

آقای لاهوتی قرارداد این شرکت تا سال ۹۳ است وبه این دلیل که خسرویها مبتلا به آن بلاها شدند کارشان نصفه نیمه ماند.شما هم روغن ریخته را وقف امامزاده نکن!!با تقاضای شما این قرارداد باطل نمیشه بلکه فاز یک این قرارداد۵ساله بود وبعلت عدم اجرای تعهدات خودبه خود کان لم یکن میشود.این وسط می ماند ضرروزیان زیست محیطی واملاکی که بجای دیون خسرویها توسط دستگاه قضا مصادره شده استوشما که برای این به اصطلاح سرمایه گذاری خیلی پیگیری کردی ومردم هم از این بابت از شما سپاسگزارند.

شهروند پنجشنبه , 30 بهمن 1393 - 19:06

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما . احتمالا این خبر برای تایید شایعه فروش باقیمانده تالاب به شرکت درفک که موسس آن امیر منصور آریااعدام شده معروف ۳ هزار میلیاردی منتشرشده
بنده به عنوان یک شهروند لنگرودی یک سوال از نماینده دلسوز !!!!!! شهرم دارم ….
جناب لاهوتی شما که هرکاری دلتان خواست انجام دادید چرا کلکسیون افتخاراتتان را برای عموم به نمایش می گذارید ؟ نظر ما که ملاک نیست پس چرا با مصاحبه یا سخنرانی وانمود می کنید یک نماینده مردمی هستید ؟

h جمعه , 1 اسفند 1393 - 19:54

رای میخواد برادر

ashiyane پنجشنبه , 30 بهمن 1393 - 23:45

شما که اینجا هم هستید! و هر مساله ای در شهر رو سیاسی جلوه میدید! اقایان گالیور! نماینده نظر به اتمام قرارداد این شرکت دارند! اینکه مثبته! گیلان بخاطر شماها پیشرفت نمیکنه! میدونید چقدر فرصت شغلی در پی راه اندازی تله کابین یا پروژه های نظیر این وجود دارد؟،ریختن زباله در پارک فجر اشتباهی بوده که از مدت ها قبل وجود داشته! قاطی نکنید! تهمت نزنید! منصف باشیم! (یک سوزن به خودت بزن جوقالدوز را به دیگران)

شهروند نیوز جمعه , 1 اسفند 1393 - 10:30

سلام دوستان .اینکه نماینده محترم شهر در این مورد زیست محیطی اینقدر دقت کرده و توجه دارند ،جای تشکر دارد .

باران شنبه , 2 اسفند 1393 - 15:01