به گزارش خبرنگار لنگرنیوز، ظهر امروز بیش از 400 دانش آموز شهرستان لنگرود به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند. سرهنگ سید حبیب حسینی در گفت و گو با خبر نگار لنگرنیوز گفت :  بیش از 400 دانش آموز پسر شهرستان در مقطع دبیرستان در قالب 10 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند. فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با بیان اینکه این دانش آموزان به مدت 4 روز در مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار، هویزه، مزار شهدای آبادان و رزمایش مردان آسمانی حضور خواهند داشت، افزود: این دانش آموزان در برنامه های یادمان های دفاع مقدس و بیان خاطره از زبان رزمندگان و جانبازان شرکت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس از اهداف اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس است.
  سرهنگ حسینی تصریح کرد : این سومین اعزام دانش اموزی به راهیان نور بود و پیش از این دو گروه دانش اموزان دختران و پسران به مناطق عملیاتی جنونب و غرب کشور اعزام شده بودند. فرمانده سپاه ناحیه لنگرود گفت : به همراه هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی دفاع مقدس نیز به منظور راهنمایی و آشنایی دانش اموزان با احکام شرعی و رشادت رزمندگان ذفاع مقدس اعزام شده اند. [gallery ids="20401,20402,20403,20404,20405,20406"]

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان