به گزارش لنگرنیوز، علیرضا خصوصی ثانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد : دومین دوره مسابقات ترابری زمینی سراسر کشور  از اول تا سوم اسفندماه با حضور 150 راننده امداد و نجات در مرکز تخصصی چاف لنگرود برگزار می شود.



وی با اشاره به سطح بالای مسابقات،  افزود:  از هر استان 3 راننده در این دوره از مسابقات که در چهار آیتم رانندگی با تریلی ، آرگو ، آمبولانس و ست های نجات برگزار می شود حضور دارند.



مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به برگزاری بخش نخست این مسابقه، گفت: امدادگران در رعایت نکات ایمنی و شناخت نکات فنی  و استفاده صحیح از ابزار آلات، ست نجات وتجهیزات تخصصی با هم رقابت می کنند.



خصوصی ثانی، خاطرنشان کرد: در هر یک از آیتم های ذکر شده با حضور و داوری  مربیان برجسته کشوری و استانی نفرات اول تا سوم مشخص می شوند.



وی برگزاری کلاسهای آموزشی را برای افزایش توانمندی و بهره گیری از اطلاعات روز امدادی را از دیگر برنامه های این مسابقات عنوان کرد.



مدیرعال هلال احمر گیلان با بیان اینکه فعالیتهای امداد و نجات کاری معنوی بوده که با عشق و علاقه انجام می شود، افزود: توجه مسئولان به فعالیت های این سازمان وظیفه هلال احمر را بیشتر می کند تا با برنامه ریزی دقیق سال های آتی به کمک مردم بشتابد.



خصوصی ثانی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر جمعیتی مردمی بوده و بیشتر نیز با کمکهای مردمی اداره می شود، تصریح کرد: این سازمان برای جذب امدادگر از مدارس، دانشگاه ها، مساجد و نیروهای داوطلب کمک می گیرد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان