احرارگیل

در بین انتصاب برخی اشخاص به سمت های جدید در دولت تدبیر و امید ردپای برخی از مدیران مستعفی دولت اصلاحات در جریان تحصن مجلس ششم در انتصاب های جدید به چشم می خورد.

 

 روزهای پایانی مجلس ششم شاهد حوادث تلخی بود که همواره در ذهن سیاسی ایران باقی می ماند، عده ای از نمایندگان مجلس در پی اعتراض به حذف تعدادی از همفکرانشان در انتخابات هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی دست به تحصن زدند و اعلام کردند که از سمت نمایندگی ملت استعفا خواهند داد.

 

 در چنین شرایطی رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توانست کشور را از این چالش عبور داده و سبب شود تا انتخابات مجلس هفتم با کمال صحت و سلامت برگزار شود.

 

 در این میان بعضی از مدیران میانی دولت نیز در حمایت از این تحصن و ساختارشکنی خطاب به رئیس جمهور وقت استعفای خود را از کار اداری اعلام کرده و در نامه خود آوردند که در صورت عدم امکان بازگرداندن امور بر منهج مردمسالاری این عذر را از ما بپذیرید که ادامه خدمت را هم جهت با منافع ملت و نظام جمهوری اسلامی نیابیم و دولت را به کسانی بسپاریم که آن را آنگونه می خواهند.

 

 حالا با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید عده ای از همان مدیران میانی امروز سمت هایی در دولت گرفته اند که می تواند در شرایط مشابه به همان رفتار منتج شود از میان این دولتمردان می توان به نصر الله سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان، شهاب الدین غندالی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، مهدی بخشنده معاون وزیر جهاد کشاورزی، جعفر سرفینی معاون وزارت صندوق معدن و تجارت، حسین کاظم پور اردبیلی به عنوان نماینده ایران در سازمان اوپک، فرهاد دژپسند معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، محسن بورسیه آقایی مدیرعامل راه آهن و رضا ویسه معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد.

 

 حالا سؤال اینجاست که آیا این افراد باید چنین سمتی را در دولت تدبیر و امید داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان