اظهارات شاذ یک مشاور + سند

۱۳۹۳/۱۲/۰۶ ۱۱:۰۰ چاپ کد خبر: 20735

به گزارش لنگرنیوز، در چند روز اخیر شاهد انتشار متنی از سوی مشاور یکی از مسئولین شهرستان لنگرود درگروه های فضای مجازی بودیم که جملات ناپسندی را خطاب به دولت قبل به کاربرده است که تصویر آن در زیر آمده است.

1

این جملات در گروهی منتشر شد که اکثر مسئولین شهرستان نیز در آن گروه حضور دارند ولی ظاهرا پشتشان گرم است که این چنین راحت سخن وری میکنند.

تمام دولت هایی که تاکنون از هر جناج سیاسی در راس کار قرار گرفتند مورد حمایت مقام معظم رهبری بودند و در صورت لزوم تذکرات خود را نیز به دولتمران میدهند و از سوی دیگر نیز با رای مستقیم مردم و تنفیذ مقام معظم رهبری انتخاب شدند.

12

این که آقای مشاورعالی به خود اجازه میدهد دولت نهم و دهم را وابسته های به صهیونیست خطاب کنند جای تعجب دارد.

انتظار می رود در دولت ها افرادی به کار گیری شوند که به دور از جناح بازی ها، در فکر خدمت به مردم باشند، مردمی که در تمام شرایط پشتیبان دولت ها و انقلاب بودند.

خوانندگان محترم قطعا بعد از خواندن محتوایات متن عکس که در بالا منتشر شده است حتما نگاهها و نظرات جالبی خواهند داشت که میتوانند به صورت نظرات در زیر همین خبر، به ما انتقال دهند ولی موارد زیر جالب توجه خواهد بود:
1- در نظام اسلامی و در بین افرادی که خود را مسئول میدانند متهم کردن سایر مسئولین قبلی نظام بهوابستگان به صهیونیسم جفای بزرگی در حق نظام است و قطعا حد شرعی نیز دارد و امیدوارم که بزرگوارانی که امروز از خوب روزگار بر مسند قدرت نشته اند و به راحتی دیگران را تکفیر میکنند بر تبعات شرعی و عرفی کاری که انجام می دهند آگاه باشند .
2- این میز و صندلی برای خدمت به مردم به ما داده شده است و همه میدانیم که بر گذشتگانش وفا نکرده و بر ما نیز وفا نخواهد کرد پس مراقب حب قدرت و جاه باشیم.
3- هیچکس از آسایش و رفاه بدش نمیاید ولی اولا ثابت کنیم که رابطه با امریکا برای ما رفاه می آورد و ثانیا ثابت کنیم که رفاه را به هر قیمتی میخواهیم و عزت و سربلندی را نیز در سایه سار شیرین رفاه اگر داشتیم چه بهتر و اگر نداشتیم هم مهم نیست . ثالثا چند نمونه بیاوریم که امریکا برای کشورهای آسیایی منشا رفاه و تمدن شده باشد و رابعا و خامسا و ......
4- دوست گرامی ما و مسئول عزیز شهرستان در این پیام نام مبارک رهبری را اورده است ولی آیا به این امر هم توجه کرده است که همین رهبر فرزانه بارها به امریکا اظهار بی اعتمادی کرده و بارها اصرار کرده است که باید بر ظرفیتهای داخلی تکیه کرد و چشممان به دستان خیانتکار امریکا نباشد؟ آیا همه فرمایشات رهبری را شنیده اید؟ آیا صفحه ی قران را مطالعه کرده اید که به وضوح و برای چشمان تنگ و بسته ما می گوید که " ای پیامبر یهود و نصاری از تو راضی نمیشوند تا دست از دین خود بکشی... "
و البته شاید شما حاضر باشید برای وعده آسایش و رفاه، دست از دین خود بکشید ولی ما آسایش و رفاه را در سایه دین و اعتقاداتمان خواهیم داشت ان شاء الله....
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان