تا مبارزه هست ما هستیم!

۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۰۶:۱۵ چاپ کد خبر: 2089

دکتر مهدی کوچک زاده

آمریکا آن مرد که می گفت : "اسرائیل بایذ از صفحه روزگار محو شود" رفته است.

آمریکا آن مرد که می گفت : "آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر" رفته است.

 

آمریکا آن مرد که می گفت: " شمر هزار و سیصد سال پیش مرد ، شمر امروز را بشناس . امروز باید در و دیوار این شهر با شعار فلسطین تکان می‏خورد " رفته است.

 

آمریکا آن مرد که می گفت: " ما چنگ و دندان ابرقدرتها خصوصا آمریکا را حتی اگر با مبارزه قهرآمیز هم شده باشد خواهیم شکست" رفته است.

 

آمریکا آن مرد که در باره حقیقت هولوکاست پرسید هم رفته است.

 

اما آمریکا بدان آن امام و فرمانده سرداران که خوب به رنج تاریخی و حقوق محرومان و مستضعفان واقف بود و  هم به خوبی رنج تاریخی فقرا را لمس کرده بود و در پی احقاق حق تاریخی مظلومان و پابرهنگان بود، پیغامش در قلب ما حک شده است و جز با دادن جان از بین نمی رود  که فرمود:

 

اذناب امریکا باید بدانند که شهادت در راه خدا مسئله‏اى نیست که بشود با پیروزى یا شکست در صحنه‏هاى نبرد مقایسه شود. . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . ملیگراها تصور نمودند ما هدفمان پیاده کردن اهداف بین الملل اسلامى در جهان فقر و گرسنگى است. ما مى‏گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست. و تا مبارزه هست، ما هستیم. ما بر سر شهر و مملکت با کسى دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم «لا اله الّا اللَّه» را بر قلل رفیع کرامت و بزرگوارى به اهتزاز درآوریم. پس‏اى فرزندان ارتشى و سپاهى و بسیجى‏ام، واى نیروهاى مردمى، هرگز از دست دادن موضعى را با تأثر و گرفتن مکانى را با غرور و شادى بیان نکنید که اینها در برابر هدف شما به قدرى ناچیزند که تمامى دنیا در مقایسه با آخرت ..

 

پدران و مادران و همسران و خویشاوندان شهدا، اسرا، مفقودین، و معلولین ما توجه داشته باشند که هیچ چیزى از آنچه فرزندان آنان به دست آورده‏اند کم نشده است.

 

فرزندان شما در کنار پیامبر اکرم و ائمه اطهارند. پیروزى و شکست براى آنها فرقى ندارد.

 

امروز روز هدایت نسلهاى آینده است. کمربندهاتان را ببندید که هیچ چیز تغییر نکرده است. امروز روزى است که خدا اینگونه خواسته است. و دیروز خدا آنگونه خواسته بود. و فردا ان شاء اللَّه روز پیروزى جنود حق خواهد بود. ولى خواست خدا هرچه هست‏ ما در مقابل آن خاضعیم. و ما تابع امر خداییم؛ و به همین دلیل طالب شهادتیم. و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگى غیرخدا نمى‏رویم‏.        

صحیفه امام، ج‏21، ص: 89

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان