به گزارش لنگرنیوز، اجلاس سراسری جبهه پیروان به عنوان بزرگترین تشکل اصولگرایی در شرف وقوع است، اجلاسی که در فضای سیاسی فعلی نمی تواند معنا و مفهومی جز کارکردهای پیشا انتخاباتی داشته باشد.

جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:اصولگرایی تحت اشراف جامعتین است، جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز و سایر احزاب و کسانی که کوچکترین گرایش ولایی دارند. اصولگرایان نیز تمایل فراوانی به جامعتین دارند چون این انقلاب فرزند امام و روحانیت است و همه مردم می دانند.

 دیگرانی که ادعا دارند و حرف می زنند یک سیلی هم برای انقلاب نخوردند، رفته اند اتاق فکر لندن و اتاق فکر خارج درست کرده اند، به امام زمان اهانت کردند ، به قرآن جسارت کردند به غیر اصولگرایان ما حزبی، جمعیتی و جناحی نداریم و احزابی نیز که قد علم کرده بودند همه منحل شده اند از مشارکت گرفته تا مجاهدین انقلاب. اکنون از طرف جامعه روحانیت کسانی در استان ها هستند که درباره همگرایی اصولگرایان صحبت می کنند و مردم نیز استقبال می کنند. امیدواریم در انتخابات آینده مجلس و خبرگان، اصولگرایان به اتحاد برسند و موفقیت نصیب آنها شود.

وی در رابطه با اجلاس سراسری جبهه پیروان گفت: این اجلاس می تواند مقدمه ای برای اتحاد اصولگرایان شود چون ما کس دیگری را نداریم؛ آقای محمدیزدی، آقای مصباح ، آقای موحدی کرمانی که جای مرحوم مهدوی کنی است، بزرگ اصولگرایان هستند و سایر احزاب اصولگرا تحت اشراف این افراد هستند.

شجونی گفت: برنامه ما این نیست که از هم اکنون اسم انتخابات آورده شود، برنامه فعلا همگرایی اصولگرایان است اگر همگرایی صورت گیرد انتخابات جزئی از اهداف ما است در طی دو سال گذشته اصولگرایان به دنبال همگرایی هستند و اگر بخواهند اسمی از انتخابات برده شود زود است و در شأن این طیف نیست.

شجونی با بیان اینکه انتخابات جزیی از آن اهداف کلی ما است و اجلاس نیز برای انتخابات نیست گفت: اجلاس برای همگرایی اصولگرایان است، در انتخابات گذشته ضربه خوردند زیرا نتوانستند یک ائتلاف واقعی انجام دهند، آنان اکنون دنبال همگرایی هستند اگر همگرایی صورت بگیرد به معنی با هم بودن اصولگرایان است .

وی در رابطه با علت همگرایی اصولگرایان خاطر نشان کرد: همگرایی برای همگرایی اصولگرایان است و اینکه قرار است چه شود بعد روشن می شود، در یک خانواده نیز ابتدا کل خانواده را متحد می کنند و هر اتفاقی که افتاد به خانواده اطلاع داده می شود که چگونه با هم هماهنگ باشند.

وی در پایان با بیان اینکه اصولگرایان از فعالیت انتخاباتی ابایی ندارند، گفت: اصولگرایان ابا ندارند ولی چون زود هنگام است و بدون اجازه  قانونی پیشاپیش فعالیت انتخاباتی ممنوع است آنان اینگونه به قانون انتخابات احترام می گذارند، الان نمی گویند، نبایدم بگویند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان