به گزارش لنگرنیوز، آیت الله رضا رمضانی امروز پیش از خطبه های نماز جمعه کومله با اشاره به اهمیت برپایی نماز جمعه اظهار کرد: در بیش از 820 مکان نماز جمعه اقامه می شود، اجتماعی که دو بعد عبادی و سیاسی دارد.

وی افزود: یاد خدا حد و مرز ندارد و موجب آرامش می شود و انسان باید به شرح وظایفی که به عهده همگان گذاشته شده است بپردازد و نماز جمعه می تواند زمینه ای برای رشد اخلاقی باشد.



نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دین باید در متن زندگی انسان وجود داشته باشد، تصریح کرد: امام راحل اسلام با عمل را به ما آموخت و در جمله های خود فرمودند می خواهم با انقلاب آبادانی را به شما بازگردانم.



ایران تنها قدرت مقابله با قدرت های استکباری/ می خواهند اسلام را وارونه جلوه دهند



وی به نقش مهم ایران اسلامی در دنیا اشاره کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران حرف برای گفتن دارد و در یک طرف میز مذاکره تمام قدرت های جهان قرار دارند و طرف دیگر ایران است که نشان می دهد ایران تنها قدرتی است که در مقابل آنها ایستاده است.



رمضانی با بیان اینکه جامعه اسلامی امروز در دنیا این قدرت را دارد که بتواند حرف خود را به کرسی بنشاند، خاطرنشان کرد: اگر در حق این اسلام ظلم نمی شد امروزه جامعه اسلامی قدرتمندترین جوامع بشری می شد و امروز نیز می خواهند اسلام را وارونه جلوه دهند.



ایران مرکز ثقل قدرت جهانی اسلام



وی ایران اسلامی را مرکز ثقل قدرت جهانی اسلام دانست و یادآور شد: امروز اسلامی که از ایران صادر می شود حاوی عشق و ایثار، فداکاری و گذشت است نه اسلامی که برخی ها آن را معرفی می کنند و به دنبال ذلت و عقب نشینی است.



نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری ادامه داد: اسلامی که امام (ره) معرفی کرده نه افرادش ظلم می کنند و نه ظلم می پذیرند و این اسلام مستضعفان و بر اساس آموزه های قرآنی است و صالحان باید کمک دهند.



وی با تاکید بر اینکه دنیا به دنبال درک چنین اسلامی است، تصریح کرد: کمیسیون های اسلام شناسی به دنبال این هستند که ببینند چه اتفاقی افتاده و نوجوانان 13 ساله در دوران جنگ چه تئوری را آموختند که از همه چیز خود گذشتند و با خواهش و تمنا برای گرفتن اجازه از والدین خود در میدان رزم مقابله کردند و حماسه آفریدند و شهید شدند.



رمضانی با بیان اینکه شهدا برای این رفتند که به معجزه جاودانه خدای بزرگ توجه داشته باشند و آنچه که انبیا برای آن آمدند در جامعه بشری پیاده شود، افزود: بسیاری از کشورها به دنبال این هستند که مقاومت مردم ایران را مورد مطالعه علمی قرار دهند و در ایران اسلامی رصد کردند که اینها همان کسانی هستند که مورد باور امام (ره) بودند.



دلبستگی جوانان اروپایی به نگاه آزادمنشانه ایران اسلامی



وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران الگویی شده که دنیا را متحیر کرده و غیرمسلمانان نیز از آن بهره مند شده اند، متذکر شد: امروز آنها در میدان مبارزه قرار می گیرند و هراس ندارند و به دنبال مصلح صالح حضرت مهدی (عج) هستند.



نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری تقویت خودسازی، نگهداری ارزش ها، زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) را ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: مردم انقلاب اسلامی ایران هرگز کم نگذاشته اند و مسئولان نیز بر حسب این ایثار مردم نباید کم بگذارند و به درستی به وظایف خود عمل کنند.



وی با اشاره به اینکه باید نهضت خدمت رسانی و تلاش جدی و پرشتاب صورت گیرد، یادآور شد: جوانان اروپایی به نگاه آزادمنشانه ایران اسلامی دل بسته اند و باید زمینه دولت حضرت مهدی (عج) فراهم شود.



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان