به گزارش لنگرنیوز، مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت: نمایندگان این استان در هفته یازدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور برابر حریفان خود دو پیروزی یک تساوی و یک شکست کسب کردند.



مجتبی پوربخش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس در جریان این رقابت ها شهرداری فومن در خانه مقابل تیم شهید کریمی مازندران قرار گرفت که در نهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست دهد.



وی اظهار کرد: تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر دیگر نماینده گیلان نیز در گرگان به مصاف تیم عمارت این شهر رفت که در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر دو برابر میزبان خود به برتری دست یابد .



وی ادامه داد: تیم فوتبال چوکای تالش دیگر نماینده استان گیلان نیز در تهران با نتیجه دو برصفر مغلوب امید حسن آباد شد و همچنین تیم فوتبال شهرداری لنگرود دیگر نماینده گیلان مقابل تیم دریای بابل به تساوی یک بر یک رضایت داد.



مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: با توجه به نتایج کسب شده تا پایان هفته یازدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور، تیم رهپویان رضوانشهر با کسب 22 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، شهرداری فومن با کسب 18 امتیاز و یک پله صعود در مکان چهارم جدول قرار گرفت ، شهرداری لنگرود با کسب 14 امتیاز در همان مکان نهم و چوکای تالش نیز با کسب 12 امتیاز در انتهای جدول گروه نخست این رقابت ها قرار گرفتند.



مجتبی پوربخش خاطر نشان کرد: در رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور 24 تیم حضور دارند که در دو گروه 12 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان