۲۵ درصد مجموع سرمایه‌گذاری‌های عربی در پیراهن‌های تیم‌های اروپا

به گزارش لنگرنیوز ، گروه تحقیقاتی بازار ورزشی ریپکوم اعلام کرد که سرمایه گذاری های عربی در پیراهن های تیم های اروپایی در حدود ۲۵ درصد از کل هزینه شرکت های جهانی در ۶ لیگ بزرگ اروپا را تشکیل می دهند. درآمد باشگاههای بزرگ فوتبال در اروپا از تبلیغات روی پیراهن ها، به بیش از

کد خبر : 21570
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 13:39

به گزارش لنگرنیوز ، گروه تحقیقاتی بازار ورزشی ریپکوم اعلام کرد که سرمایه گذاری های عربی در پیراهن های تیم های اروپایی در حدود ۲۵ درصد از کل هزینه شرکت های جهانی در ۶ لیگ بزرگ اروپا را تشکیل می دهند.

درآمد باشگاههای بزرگ فوتبال در اروپا از تبلیغات روی پیراهن ها، به بیش از ۶۸۷ میلیون یورو (۷۷۷٫۷۵ میلیون دلار) در این فصل می رسد که نسبت به فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ افزایش ۲۰ درصدی دارد.

شرکت هایی در امارات و قطر به تنهایی در حدود ۱۶۰ میلیون یورو در این فصل سرمایه گذاری کردند که معادل یک چهارم مجموع هزینه های شرکت های جهان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.