به گزارش لنگرنیوز ،علی مقصودی  با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال این شهر، اظهار کرد: نوجوانی بر اثر روشن کردن فشفشه آبشاری و انفجار ناشی از آن، انگشت کوچک دست چپ خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه هیچ مواد محترقه ای ایمن نیست، از خانواده ها خواست مراقبت بیشتری از فرزندان خود به عمل آورند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه امشب 16 ایستگاه آتش نشانی ثابت و سیار در رشت آماده هستند، تصریح کرد: سال گذشته 45 مورد حریق در شب چهارشنبه آخر سال در رشت رخ داده بود که دو خانه و دو نفر در آتش سوختند.

وی از به کارگیری بالغ بر 165 نفر نیروی آتش نشانی برای پوشش چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: امشب تیم های موتورسوار، پیاده، آتش نشان، راننده و ... پوشش ایمنی مراسم شب چهارشنبه آخر سال را به عهده دارند.

مقصودی نصب 10 هزار پوستر حاوی مطالب هشداردهنده مربوط به خطرات چهارشنبه آخر سال را از دیگر اقدام های آتش نشانی رشت عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه والدین باید نظارت کافی بر فرزندان خود داشته باشند، خاطرنشان کرد: والدین باید نقش ارجمند خود را در این روزها در کاهش آسیب ها پررنگ تر کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اعلام شماره 125 یادآور شد: شهروندان در صورت بروز حادثه بلافاصله مراتب را با ذکر دقیق نشانی و نوع حادثه به شماره مذکور اطلاع دهند.

وی از شهروندان رشت خواست در صورت بروز حادثه خونسردی خود را حفظ کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان