یادداشتی از سایت احرار گیل

زاویه مهندس جعفرزاده نماینده محترم  مردم رشت از زمان دولت دهم و نیز باتخریب دولتی که به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده کننده ارزش ها و بازگرداننده قطار انقلاب به ریل اصلی بوده آغاز  شد

و می توان گفت خط سیاسی به اصطلاح اصولگرایی این نماینده عزیز در بسیاری از مواقع منطبق بر رویکرد جناح های مخالف وبرخی فتنه گران داخلی و خارجی بوده است  ولی دیر باورمان می شد که این مخالف خوانی ها « چون حملات علی مطهری در مجلس » برای تطهیرگروهی که در ایجادآتش فتنه 88  نقش اساسی داشتند ، بینجامد .

مصاحبه اخیرشان در دعوت از آقایان هاشمی و خاتمی به مراسم تحلیف دکتر روحانی که در سایت شاهدشمال( سایت نزدیک به ایشان) شاهدآن بودیم مارا برآن داشت تا قدری بی پرده تر با ایشان سخن بگوییم واین سوال را مرورکنیم که آیا  این همان جعفرزاده است که مردم برای پاسداشت آرمانهای انقلاب و شهدای عزیز با ویلچر روانه سرحدات سیاسی کشورکردند؟!

جعفرزاده را دوست داریم ، هرچند ویلچرش را بیشتر ازاو . هروقت به چرخها و پره های ویلچرش خیره می شوم حیرت زده حوادث ایام دفاع مقدس را مرور می کنم . در این بین دیگران  که نگاه شان به ویلچر برخی جانبازان می افتد شاید به جای حسرت و خیره ماندن ؛ اشک و خون از دیده جاری کنند.! نشستن برروی ویلچر و از ارزشهای آن دفاع کردن لیاقت می خواهد که خداوند در بنده عاصی ندید .

با اینهمه بد نیست، ابتدا متن مصاحبه مهندس جعفرزاده با سایت فرارو که سایت خبری شاهدشمال( سایت نزدیک به ایشان) هم این مصاحبه را پوشش داد ملاحظه شود بعد چند کلامی با ایشان .

جعفرزاده: اصلا مخالفتی با حضور آقایان هاشمی و خاتمی در مجلس برای مراسم روز تحلیف ندارم. آقای هاشمی را ذخیره انقلاب می دانم.

غلامعلی جعفرزاده عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفتگو با فرارو گفت: «بنده حضور آقای هاشمی و خاتمی در مراسم روز تحلیف را مشکل نمی دانم.

این حضور نشان می دهد که ما به سمت وحدت ملی پیش می رویم. لذا اگر رهبری معظم موافقت فرمودند حضور آقایان هاشمی و خاتمی در مراسم روز تحلیف اشکالی را بوجود نمی آورد.»

وی ادامه داد: «بنده جزء تصمیم گیرندگان نیستم؛ اما  مردم ثابت کردند که آقایان هاشمی و خاتمی را دوست دارند و لذا من فکر می کنم حضور اینها در مراسم روز تحلیف خوب خواهد بود.»

جعفرزاده گفت: «بنده به شخصه اصلا مخالفتی با حضور آقایان هاشمی و خاتمی در مجلس برای مراسم روز تحلیف ندارم. آقای هاشمی را ذخیره انقلاب می دانم؛ ایشان فردی هستند که خدمات ارزنده ای به انقلاب داشتند و خیلی از کسانی که امروز به خود اجازه می دهند در مورد آقای هاشمی حرف بزنند شاید ۵ درصد سوابق آقای هاشمی را ندارند.»

وی ادامه داد: «آقای هاشمی دوستدار رهبری، نظام و انقلاب هستند و خدمات زیادی برای پیروزی انقلاب در زمان شاه و نیز زحمات فراوانی در زمان جنگ کشیدند و بنده برای ایشان ارزش قائلم و خوشحال می شوم ایشان را در مجلس ببینم.»

وی در پایان تاکید کرد: «لذا بنده از موافقان حضور آقایان هاشمی و خاتمی در مراسم روز تحلیف هستم.»

 

... گمان ما این است که حال و هوای اینروزهای مهندس جعفرزاده ی ما به نسبت گذشته قدری عوض شده و موتورش به سوی یه دندگی وارتفاع شکلی ، شتاب برداشته است . تاییدات مقام معظم رهبری در خدمات دولت های نهم و دهم را برنمی تابد ودر نقطه مقابل آنقدر ازحامیان فتنه به زیبایی سخن می گوید که انگار فتنه 88 دست ساز« ما و ایشان  » بوده است !

البته کارنامه فعالیتهای ایشان در دوران اصلاحات و دولت سازندگی آقای هاشمی برآگاهان سیاسی پوشیده نیست  بویژه در دوران استانداری جناب آقای سلطانی فر استاندار اصلاح طلب گیلان ؛ که عنوان می شد چون مسئولیت اجرایی داشته از اصلاحات حمایت می کرده است هرچند خیلی از آگاهان با اطلاعاتی که در دست داشتنداین نظریه را رد می کردند.

 ولی امروز توقع این است که ایشان مواضع خودرا برای مردم شفاف بیان  کنند تا مردم در حوادث فتنه گون دچار اشتباه نشوند . شفاف بیان کنند که چگونه می توان از ولایت سخن گفت درحالی که به تطهیرحامیان اصلی فتنه  88اهتمام داشت! .

 

... جناب آقای جعفرزاده ! بله ، هستندکسانی که از آقای هاشمی و خاتمی خوششان می آید و حتی سینه چاک آنها و فدایی شان هستند . اصلاً ما برخی ها را می شناسیم در دولت اصلاحات تا آستانه دست بوسی ؛ به دیدار آقای خاتمی هم رفتند ! ولی آیا آنان مردمند که ثابت کردند آقایان هاشمی و خاتمی را دوست دارند؟ کدام مردم برای شما ثابت کردند که خاتمی و هاشمی را دوست دارند؟ بد نیست که ما باز تعریفی از مردم از شما داشته باشیم . آیا حامیان فتنه 88 و آشوب طلبان ومنادیان ثروت وقدرت و... مردم محسوب می شوند یا حماسه سازان 8دی در گیلان و 9دی در سرتاسر کشور؟!.

هرچند فهم بنده از تاریخ صدر اسلام ناچیزاست ولی بد نیست سری به صدر اسلام بزنیم و تاریخ را مرور کنیم ، بسیار گفته اند علی (ع) رفقایی داشت که جسمشان با علی(ع) بود و دلشان با معاویه ! حتی شنیده ایم که خیلی از همین رفقا با خود نشان جانبازی هم داشتند !! . دست برقضا، حضرت امیرالمومنین(ع) باشمشیر  زهرآگین یکی ازهمین جانبازان تحمیلی به شهادت رسیدند( که اینروزها سالگرد شهادت آن بی همتا ست.)

 در صدر اسلام کم نبودنند  باصطلاح نان به نرخ روز خوران رزمنده و جانبازی (با عرض پوزش و دور از شان جنابعالی)که پشت به رهبران دینی  خود ، سواره یا پیاده  به دنبال عافیت طلبی می گشتند وسنگر دفاع از علی (ع) « ولایت » را ترک می کردند.

معاویه در برابرحضرت علی (ع)  کم افراد سینه چاک داشت ؟ عقیل برادر حضرت  برای پاسداشت شکم بارگی و رسیدن به پست ومقام سنگر دفاع از ولایت را ترک نکرد و برسر سفره معاویه ننشست؟

 آیا سینه چاکان معاویه در صف دوستان علی(ع) مردم به حساب می آیند؟ آیا زبیر زمان پیامبر(ص) و عقیل را می توان درزمان حضرت امیر(ع) از ذخایر انقلاب رسول الله دانست ؟!

شاید این بی بصیرتی باشد در حالیکه هنوز هم رهبر انقلاب از به لبه پرتگاه بردن کشور (بیانات 6 مرداد 92) توسط فتنه گران سخن می گویند، برخی ها حامیان اصلی فتنه را ذخیره انقلاب بنامند و خدای ناکرده سعی در پاک کردن آثار حمایت شان از  فتنه 88را داشته باشند.

 آیا قصد دوستان این است که نظام باید برای این حامیان جانی فرش قرمز پهن کند؟! جاداشت و انتظار این بود که جناب آقای جعفرزاده بجای دعوت از حامیان فتنه  به مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب ، مشی حضرت آقارا در پیش می گرفتندو چون سایر نمایندگان اصولگرا از حامیان فتنه و فتنه گران 88 می خواستند که قبل از حضور در مراسم تحلیف از مردم عذرخواهی کنند.

در ارتباط باحمایت آقای هاشمی از فتنه 88 همین بس که قانون شکنی را با ارسال نامه تهدید آمیز ؛ مغرورانه و زمینه ساز ایجادفتنه و کودتای 88به رهبرمعظم انقلاب (معروف به نامه بی سلام و والسلام ) آغاز و نیز زمزمه تقلب که منجر به آشوب خیابانی  و کودتای خزنده شد از قرارگاهی عملیاتی شد که نقش خاتمی و هاشمی دراین قرارگاه برجسته بود نقشی که کشور دچار آن ضایعات شد و به لبه پرتگاه رفت.

در مورد خاتمی که اصلاً بحث فرق می کند و کسی که نداند و نخواهد بداندکه چه خدمت بزرگی در دوران اصلاحات و ایام فتنه 88 به دشمنان کرده همان بهتر که دراین توهم باقی بماند.!

دراینجا بد نیست به دومطلب جدید آقای هاشمی نیز اشاره شود هرچند آقای جعفرزاده اطلاعات ازاین دست اش از ما بیشتراست  

هاشمی در سخنرانی اخیر خود اعلام کرد که مسئله فلسطین به ما ارتباطی ندارد و اعراب بروند و با اسرائیل بجنگند ، ما با اسرائیل سر جنگ نداریم و در مورد مسئله ولایت نیز گفته است که فقط خداوند به 12 امام (ع) اجازه ولایت داده اند.

جناب آقای جعفرزاده! درحالی که آزادی فلسطین یکی از آرمان های حضرت امام (ره) بوده است و ایشان تصریح کرده اند که باید اسرائیل از صحنه روزگار محو شود و تلاش کردند تا مسئله فلسطین را از مسئله عربی خارج و به یک مسئله اسلامی تبدیل کنند و واقعیت نیز همین بوده است. آنوقت همین آقای هاشمی در مقابل این دیگاه می ایستد .

آیااین هاشمی دوست داشتنی است؟ آیا مسئله ولایت از آرمان های حضرت امام (ره) نبوده و ایشان نفرموده اند که ولایت فقها، همان ولایت رسول الله است و ولایت فقها ولایت بزرگان و در امتداد ولایت فقیه است؟!

برخی هابدنبال چه می گردد؟می خواهد از سوراخ« عوام فریبی » چه گنجی استخراج کنند؟ خوب این نظریه ها که به دولت و شخص احمدی نژاد مربوط نمی شود که ما با آنها زاویه داشته یا نداشته باشیم اینها برمی گردد به اصل نظام و ولایت ؛ آیا این افاضات با فرهنگ ویلچری شما سازگاری دارد؟ یعنی شماهم با اسرائیل سر جنگ ندارید ؟ شماهم معتقدید  که فقط خداوند به 12 امام (ع) اجازه ولایت داده است؟! و...  ماکه چنین باوری از شما سراغ نداریم و هنوز معتقدیم شماهم به این فرمایش حضرت امام (ره) که فرمود: میزان درهر کس حال فعلی او است.» ایمان دارید.

درپایان نظر شما را  به فرمایشات  حجت الاسلام مصلحی وزیر اطلاعات مورد تایید مقام معظم رهبری که درباره هاشمی بیان شده جلب می کنم ، توجه کنید:

 ... برخی کلمه انتخابات آزاد را به کار می برند که این کلمه طراحی استکبار است و در این بین به دنبال تجهیز بدنه سازمانی فتنه هستند لذا نباید فتنه را تمام شده بدانیم که از ما دست بردار نیست. /

کسی که خود را پیش گوی حوادث فتنه 88 عنوان می کند می گوید من گفتم، بیانیه دادم ، باید به او بگوییم که او پیش گویی نکرده است، ما اطلاعات دقیقی داریم که همین آقا در فتنه دست داشته است،

زمانی که مقام معظم رهبری در آن نماز جمعه معروف در جریان فتنه 88 آن خطبه ها را بیان کرد چه کسی بود که بیانیه بدون سلام علیکم به ایشان داد؟ 

مصلحی بیان داشت: آقایانی که پشت فتنه بوده و خط دهی می کردند امروز می گویند باید کشور را از بحران بیرون بیاوریم، گفتمان امام و رهبری دولت نهم و دهم را شکل داد و بچه های حزب اللهی میدان پیدا کردند / کسانی که با دولت اختلاف داشتند گفتمان امام و انقلاب را هدف قرار داده اند.

 

احرارگیل ضمن احترام به دیدگاه ایشان این آمادگی را دارد تا نظرات جناب آقای جعفرزاده  را بشنود و در اختیار خوانندگان خود قراردهد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان