آقای هاشمی پاسخ دهید!

۱۳۹۲/۰۴/۱۸ ۰۵:۴۱ چاپ کد خبر: 2203

روزنامه سیاست روز

روزنامه سیاست روز، در یادداشتی نوشت، خروجی هر انتخاباتی آن هم ریاست جمهوری هر چه باشد، براساس یک فرآیند دموکراتیک صورت گرفته است. یک زمان خروجی انتخابات ریاست جمهوری بنی صدر می شود، یک زمانی هم شهید رجایی از دل آن بیرون می آید.

 

آیا می توان گفت که در تایید یا احراز صلاحیت ها اشتباهی شده و آنگاه مردم هم رای اشتباه به ریاست جمهوری آن نامزد داده اند؟بنی صدر آنگونه با فضاحت و خواری با لباس زنانه فرار می کند، شهید رجایی اما، درآغوش ملت و در میان سیل عظیم مردمی که عاشق رئیس جمهورشان بودند، بدرقه می شود.

این کجا و آن کجا! اکنون با توجه به خلق حماسه سیاسی و شعار دولت امید و تدبیر و تاکید بر اعتدال و دوری از افراط و تفریط، توقع می رود که رئیس جمهوری منتخب و یاران و هواداران هم در اجرای این شعار از دیگران پیشروتر باشند. چندی پیش مطلبی را از سوی فردی که خود را از نزدیکان آقایان هاشمی رفسنجانی و روحانی می داند خواندم که در آن دولت کنونی را به گروه خوارج تشبیه کرده است. این تفسیر و توصیف برای دولتی که ۸ سال با رای مستقیم مردم انتخاب شده و روزهای پایانی کار خود را سپری می کند چه توجیهی می تواند داشته باشد؟!

 

تعجب آن است که این عنوان در سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی با همان تیتر هاشمی، انقلاب را از خوارج پس گرفت درج شده است.در اینکه دولت نهم و دهم ضعف هایی داشته است بحثی نیست، اما انصاف است که خوارج نامیده شود؟ این سخنان و مواضع، خلاف جهت سیاست های اعتدالی رئیس جمهور منتخب و دیگر شخصیت هایی است که در جریان انتخابات از وی حمایت کردند.

 

اگر با افراط و تندروی مخالف هستید، تنها نباید مواردی را افراطی بدانید که از سوی جناح مقابل شما مطرح می شود. در فراز و نشیب تاریخ یکسوزن به خودتان یک جوالدوز به دیگران...!انقلاب دست خوارج نبود که کسی بخواهد آن را پس بگیرد. با وجود ولی فقیه و مردمی آگاه هیچ گاه چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان