مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: کارناوال تبلیغاتی هاشمی مصداق بارز خلاف قانون عمل کردن است و بوی فتنه از این حرکات می آید.

محمدهادی سلیمی زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همه باید به قانون اساسی تمکین کنند اما ما مشاهده می کنیم که رأس قوه مجریه این قوانین را نقض می کند.

 

وی افزود: هاشمی رفسنجانی در یک هفته گذشته با مدل «می آیم، نمی آیم» یک جنگ روانی را بوجود آورد و حال دیروز نیز کارناوال تبلیغاتی هاشمی مصداق بارز خلاف قانون عمل کردن است و بوی فتنه از این حرکات می آید. این اقدامات مصداق کار تبلیغاتی قبل از مشخص شدن صلاحیت ها است.

 

سلیمی زاده ادامه داد: مشایی نیز بارها و بارها از امکانات دولتی به عنوان تریبون شخصی برای تبلیغات خودش استفاده کرده است که هم خلاف شرع و هم خلاف قانون است و دیروز هم شاهد حمایت رئیس جمهور از وی بودیم که مصداق کامل اقدام خلاف قانون است.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر افرادی مانند هاشمی و مشایی بخواهند فتنه دیگری بوجود آوردند قطعا مردم در برابر چنین اقدامات خلاف قانونی خواهند ایستاد./دانا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان