به گزارش لنگرنیوز ، سید رضا جوادپور بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از تاسیسات گردشگری این شهرستان با اشاره به آمادگی مراکز اقامتی برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار کرد: نوروز امسال تعداد ورود گردشگران 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لنگرود افزایش داشته است.

وی از ورود یک میلیون و 500 هزار نفر گردشگر از ابتدای نوروز امسال تاکنون به لنگرود خبر داد و افزود: تعداد 130 هزار و 924 نفر گردشگر در لنگرود اقامت کردند.


جوادپور مجموع اقامت گردشگران را 360 هزار نفر از ابتدای نوروز امسال تاکنون در لنگرود عنوان کرد و گفت: تعداد 18 هتل، هتل آپارتمان و ... برای اقامت گردشگران آماده سازی شده است.


فرماندار لنگرود با بیان اینکه تعداد هشت مسجد برای گردشگران آماده سازی شده است، تصریح کرد: 22 بقای متبرکه در لنگرود وجود دارد و آماده پذیرایی از گردشگران است.


وی برپایی دو چادر اطلاع رسانی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور راهنمایی گردشگران در لنگرود را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: سه پایگاه امداد خودرو و اورژانس در جاده های لنگرود استقرار پیدا کردند.


جوادپور با اشاره به برپایی نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی در لنگرود، خاطرنشان کرد: 26 غرفه صنایع دستی گیلان را به مسافران و گردشگران عرضه می کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان