به گزارش لنگرنیوز، حجت الاسلام احمد شرفخانی شامگاه سه شنبه در مراسم دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی در مسجد سلیمانداراب این شهر با تبریک سال جدید اظهار کرد: ۱۲ فروردین ماه سالروز حضور مردم ایران در رفراندوم بزرگ ملی است.

وی روز جمهوری اسلامی را روز ترویج مردم سالاری دینی در جهان توصیف کرد و افزود: امروز نظام اسلامی به عنوان پرچمدار اسلام در جهان تجلی پیدا کرده و برای دیگر کشورها الگو شده است.

شرفخانی با بیان اینکه استعمار دین زدایی را از قرن نوزدهم آغاز کرد، تصریح کرد: استکبار جهانی اسلام را تنها مانع در مقابل خود می داند و استعمار انگلیس اسلام زدایی در کشورهای منطقه را اجرایی کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه وابسته کردن حاکمیت های اسلامی را از ترفندهای استکبار برای استعمار ملت ها خواند و بیان کرد: استکبار در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی راهبردهای بلندی علیه ملت های جهان طراحی کرده و به دنبال ترویج روحیه غرب زدگی و برهنگی در کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) در صحنه مبارزه با استعمار و استکبار وارد میدان شد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حرکت ۲۰۰ ساله استعمار را زیر سئوال برد و امام (ره) به جهان اعلام کردند دین می تواند جامعه را اداره کند.

شرفخانی به الگوی جمهوری اسلامی برای تمام ملت ها اشاره کرد و گفت: انقلاب امام (ره) جهانی بوده و برای تمام بشریت است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امام (ره) حاکمیت جهانی اسلام را مطرح کرد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اصول «نه شرقی نه غربی» را تعریف کرد که مخالف با حاکمیت جهانی است.

*آل سعود هم پیمان با رژیم صهیونیستی است

وی به حمله عربستان سعودی به یمن اشاره کرد و یادآور شد: آل سعود خود را خادم الحرمین می داند اما رفتار این رژیم مخالف با اصل «نه شرقی نه غربی» است و امروز می بینیم هم پیمان با رژیم صهیونیستی شده و در منطقه جنایت می کند.

شرفخانی با تاکید براینکه اصول عربستان سعودی بر پایه اسلام نیست، اظهار کرد: آل سعود امروز در یمن آتش افروزی انجام می دهد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه مسلمان کشی آل سعود در منطقه را با طراحی استکبار و صهیونیسم عنوان کرد و افزود: یمن تجلی گاه و نماد انقلاب اسلامی در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به رای مردم ایران به جمهوری اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال ۵۸، بیان کرد: ۱۲ فروردین ماه اصل مردمی بودن در نظام اسلامی تجلی پیدا کرد.

شرفخانی انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) را بر پایه اسلام خواند و تصریح کرد: ولایت فقیه از ارکان نظام اسلامی محسوب می شود و تداوم انقلاب اسلامی با اسلام، مردم و ولایت فقیه تحقق پیدا می کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه وحدت بر پایه امامت و ولایت در جامعه محقق می شود، خاطرنشان کرد: ولایت مطلقه فقیه اصل اعتقادی در اسلام است و نباید نگاه سیاسی به آن داشته باشیم.

وی به نامگذاری «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: وحدت بر محور ولایت در جامعه اتفاق می افتد.

شرفخانی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با ۱+۵، یادآور شد: اگر مذاکرات بر حول محور ولایت باشد خوشآیند است و اگر غیر از آن باشد، باختیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه متذکر شد: مذاکره ای که به نفع ملت ایران باشد می پذیریم و اگر اصل بر رفع تحریم ها نباشد به نفع ملت نیست.

وی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و افزود: در انتخابات باید مواظب باشیم فتنه سال ۸۸ تکرار نشود و معنا ندارد بگوییم امروز فتنه تمام شده است بلکه فتنه سال ۸۸ آینه ای شده تا فتنه های دیگر را بشناسیم و باید مراقب باشیم.

شرفخانی با بیان اینکه دشمن با ترویج هرزگی به مقابله با انقلاب اسلامی آمده است، اظهار کرد: آنها که نظام اسلامی را درک نکردند به این دلیل است اسلام، مردم و ولایت را نشناختند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان