نادر طالب زاده گفت: موفقیت دشمن در جنگ نرم بوده است تا جایی که در این 35 سال توانسته اند ایران را طوری نشان دهند که فرهیخته ها در آمریکا چیزی درباره جنگ هشت ساله ما ندانند.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از بسیج پرس، یادواره شهدای علم و فناوری در دانشگاه علم و فرهنگ با حضور خانواده شهدای هسته ای، جمعی از دانشجویان و صاحب نظران برگزار شد.

 

نادر طالب زاده مستند ساز و روزنامه نگار ایرانی در این نشست گفت: موقعیت امروز جمهوری اسلامی روشن است. آن ها 35 سال تلاش کردند که انقلاب اسلامی و حقیقت اسلام را با عنوانی چون عامل تروریسم، کشور فاقد اصول و قواعد و کشور خلاف قانون، کتمان و تحریف کنند و 35 سال علیه ایران تبلیغات بسیار مسموم و شوم و وسیعی کردند که از بدو انقلاب صورت گرفت.

 

وی که پیش از این در آمریکا ساکن بوده است افزود: من شاهد بودم که نحوه انعکاس اخبار در خبرگزاری های آمریکایی پس از 22 بهمن کاملا تغییر پیدا کرد.

 

این مستند ساز ادامه داد: محور شرارت نشان دادن ایران، به خاطر حقیقی به نام احیای دین در دنیا است. اولین کشوری که در موضوع فلسطین و اسرائیل وارد شد ایران بود و تربیت نیروهای جنگی و مقاومتی در دنیا که یک نمونه معروف آن حزب الله است از جمله اقدامات ایران بوده است که سبب شده تا بگویند ما عنصری نا مطلوب برای جهان هستیم. در صورتی که در اصل، ایران غیر از منطق چیز دیگری نداشته است.

 

به نظر بنده این 35 سال به این صورت گذشت و امروز نقطه تغییر وضعیت است. مقام معظم رهبری فرمودند که امروز پیچی سرنوشت ساز و تاریخی است و این طور که من بررسی کردم دقیقا این اتفاق در حال وقوع است. آن ها به این نتیجه رسیده اند که کار دیگری نمی توان انجام داد. سخت ترین کاری که انجام داده اند تحریم های اقتصادی بود و بد تر آن تلاش برای خاموش کردن حرکت علمی ایران که نتیجه آن این شهدا و اقدامات تروریسی دشمن بودند.

 

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ایران اظهار داشت: موفقیت دشمن در جنگ نرم بوده است تا جایی که در این 35 سال توانسته اند ایران را طوری نشان دهند که فرهیخته ها در آمریکا چیزی درباره جنگ هشت ساله ما ندانند. این تبلیغات آن چنان وسیع بوده است که امروز این جنگ هشت ساله در بین مردم آمریکا به گونه دیگری شناخته می شود. به عنوان مثال چامسکی درباره ایران کلماتی را به کار می برد که گویا هیچ خبری از واقعیت ایران نداشته است. و افزود: ما باید دعوت کنیم از دانشمندان آمریکا تا به ایران بیایند و با دیدن حقیقت آن را تبلیغ کنند و این انحصار را بشکنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان