خواننده ترانه «گزینه های روی میز» با ابراز تأسف از سخنان اخیر معاون وزیر امور خارجه آمریکا درباره مسائل ملی ایران گفت: در ترانه بعدی خود به تمام اهانت های «وندی شرمن» به نمایندگی از مردم ایران پاسخ می دهم.

به گزارش لنگرنیوز ، حامد زمانی در گفت و گو با فارس با اشاره به حضور پر شور مردم اصفهان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و جشن بزرگ انقلاب اظهار کرد: البته حضور پر شور مردم در این راهپیمایی نیازی به ارزیابی من ندارد.

 

وی با بیان اینکه حضور مردم در این راهپیمایی مشخص و بی نظیر بود، اضافه کرد: مردم ایران فوق العاده فهیم و دوست داشتنی هستند و این مردم از سرمایه های این سرزمین محسوب می شوند.

 

زمانی با بیان اینکه گزینه اصلی روی میز ما همین مردم هستند، افزود: می بینید این مردم در هر شرایطی پشت نظام و حکومتشان هستند و همه می دانند و در همه ایران هم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشمگیر است.

 

خواننده ترانه «گزینه های روی میز» در مورد موضع گیری های رسانه های خارجی علیه وی تصریح کرد: جواب آنها را باید با کار داد و ما کار را می سازیم و جواب آنها خود به خود داده می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه مخالفانش وی را متهم به استفاده از موسیقی غنائی می کنند، اضافه کرد: این مسائل بیشتر به لطیفه شبیه است و دوستان جواب این مسائل را داده اند.

 

زمانی با بیان اینکه باید دید که چه افرادی صحبت از غنا می کنند و این افراد طرفدار چه ایدئولوژی ای هستند و تعریفشان از غنا چیست، تاکید کرد: این مسائل خنده دار بوده و پرداختن به آنها تنها بزرگ نمایی این مسائل است.

 

وی با اعتقاد بر اینکه این افراد جوابشان را خودشان با برنامه های چیپ و مسخره و افسانه پردازی هایشان می دهند، ادامه داد: به نظر من این مسائل نیازی به پرداختن ندارد و ما با کارمان جوابشان را می دهیم و فکر می کنم که کارهای ما بهترین جواب برای آنها است.

 

این خواننده انقلابی و ارزشی کشورمان در مورد اینکه در آینده کار جدیدی از وی رونمایی می شود، اظهار کرد: به صورت طبیعی در مقابل هر اتفاقی که رخ می دهد، ما پاسخ می دهیم و کار آتی که منسجم تر است، آلبوم من بوده و با توجه به رخداد ها و شرایط زمان کار را

می سازیم.

 

وی با اشاره به گستاخی اخیر معاون وزیر امور خارجه آمریکا در مورد ایران گفت: پاسخ تمام اهانت ها قرار است در قالب یک کار منتشر شود که پاسخ وندی شرمن را به نمایندگی از مردم ایران خواهم داد و بهتر است که اکنون راجع به آن صحبت نکنم، چرا که تازگی خودش

را برای مخاطب از دست می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان