به گزارش لنگرنیوز، سردار نظرعلی علیزاده با اشاره به درخواست محمدعلی نجفی استاندار گیلان مبنی بر حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور اظهار کرد: آقای روحانی، رئیس جمهور تمام ملت ایران است و استاندار توجه داشته باشد سفر رئیس جمهور به نفع جریانی خاص مصادره نشود.

وی ادامه داد: وقتی مردم می بینند مشاور و معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار شهرستان و … در میتینگ اصلاح طلبان حضور می یابند و در این جلسه برنامه ها و شعارهایی طراحی می شود قطعاً احساس می کنند آقای رئیس جمهور در چنبره جریان سیاسی خاص قرار دارد در صورتی که سفر رئیس جمهوری مربوط به تمام مردم است.

علیزاده با تاکید براینکه آقای روحانی رئیس جمهوری نظام جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: ریاست جمهوری ربطی به حزب، جریان و گروه سیاسی خاص ندارد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به هزینه بسیار مردم برای حراست از نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: شهدای بسیاری برای حفظ جمهوری اسلامی ایران تقدیم شده است.

وی با بیان اینکه انتظار می رود آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در این گونه کارهای بزرگ که در دولت ها اتفاق می افتد به مسئولان تذکر دهد، تصریح کرد: رئیس جمهور متعلق به کل نظام، انقلاب و تمام مردم است.

علیزاده متذکر شد: استاندار باید بداند وقتی معاون سیاسی امنیتی وی میتینگ برگزار می کند و شعارهایی برای رفع حصر فتنه گران در سفر رئیس جمهور طراحی می شود این امر با واکنش مردم مواجه شده و اگر موضوعی پیش آید مسئولان باید پاسخ گو باشند زیرا مردم نسبت به افرادی خاص که شعارهای غیرمتعارف داده و سوت و کف می زنند واکنش نشان می دهند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه انتظار می رود آقای رئیس جمهور دور از جریان های سیاسی نگاه ویژه ای به این استان داشته باشد، بیان کرد: گیلان در بخش های کشاورزی، صنعت و زیرساخت های مختلف عمرانی و سازندگی نیاز به توسعه دارد.

وی وجود بیکاری، ایجاد اشتغال و فقر را از موضوع های مهم استان برشمرد و یادآور شد: گیلان از استان های برخوردار در منابع مختلف زیرزمینی و روی زمینی محسوب می شود و نیروهای بالقوه و حتی بالفعل فوق العاده ای دارد اما به دلیل توجه نکردن به استان از عقب ماندگی های بزرگی برخوردار است و از آقای استاندار انتظار می رود به این نکته ها توجه داشته باشد و مسئولان را متوجه این امور کند.

علیزاده خواستار تلاش مسئولان در برطرف کردن مشکلات استان در سفر رئیس جمهور به گیلان شد و اظهار کرد: استان نیازمند توجه ویژه در بخش های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است و انتظار می رود آقای رئیس جمهور در سفر به گیلان به این نکته ها توجه داشته باشد

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان