به گزارش لنگرنیوز، محمد رنجبر در جلسه شورای مشورتی استقبال از سفر رئیس جمهور به گیلان اظهار کرد: امسال با توجه به نام گذاری «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری باید با مدیریت جهادی و تدبیر لازم در برطرف کردن مشکلات و پیشرفت امور تلاش کنیم.

وی نام گذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری را نقشه راه برای تمام ملت ایران عنوان کرد و افزود: همدلی و همزبانی بین دولت و ملت موجب یأس دشمنان نظام اسلامی می شود.



بخشدار مرکزی لنگرود به سفر رئیس جمهور در 26 فروردین ماه جاری به گیلان اشاره کرد و گفت: امسال نخستین سفر استانی رئیس جمهور به گیلان است و می تواند دستاوردهای خوبی برای برطرف کردن مشکلات استان به ویژه شهرستان لنگرود داشته باشد.



رنجبر سفر رئیس جمهور به گیلان را نماد واقعی همدلی و همزبانی بین دولت و ملت خواند و بیان کرد: همدلی و همزبانی می تواند زمینه پیشرفت و رشد کشور برای رسیدن به اهداف عالی نظام را فراهم کند.



وی با بیان اینکه در نظام اسلامی مردم ولی نعمت مسئولان هستند، تصریح کرد: مردم در مقابل سختی ها همواره در کنار دولت هستند و مسئولان را یاری می کنند.



بخشدار مرکزی لنگرود در ادامه دهیاران و شوراها را حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: پیگیری مشکلات مردم و ارائه آن به مسئولان می تواند در برطرف کردن مشکل روستائیان و پیشرفت روستاها تاثیرگذار باشد.



رنجبر اعتمادسازی و درک متقابل بین دهیاران و شوراهای اسلامی با مردم را امری مهم برشمرد و یادآور شد: همدلی بین دهیاران و مردم به کاهش مشکل روستائیان کمک می کند.



وی با اشاره به نیمه فعال بودن تعاونی دهیاران بخش مرکزی لنگرود، اظهار کرد: امسال تلاش می کنیم تعاونی مذکور در راستای توسعه روستاها، فقرزدایی و استفاده از قابلیت ها و ظرفیت های روستاهای منطقه فعال شود.



بخشدار مرکزی لنگرود به فعالیت 21 دهیاری در این بخش اشاره کرد و افزود: مجوز تأسیس دهیاری جدید در شش روستا صادر شده ضمن اینکه صدور مجوز برای هفت روستا در حال مکاتبه است.



رنجبر با تاکید بر توجه دهیاران به ساخت و سازهای بی رویه در روستاها، متذکر شد: دهیاران نخستین سطح مدیریتی در روستاها محسوب می شوند و در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی اثرگذار هستند.



وی به مشکل آب زراعی روستاهای بخش مرکزی لنگرود اشاره کرد و گفت: بازسازی پمپ های آب برای تامین آب کشاورزی روستائیان نیازمند 600 میلیون تومان اعتبار است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان