به گزارش لنگرنیوز، مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه گفت : در هفته پانزدهم این رقابت ها ، تیم شهرداری فومن برابر حریفش به برتری رسید ، تیم های چوکای تالش و شهرداری لنگرود مقابل رقبای خود به نتیجه تساوی رسیدند و تیم رهپویان رضوانشهر مغلوب حریفش شد .



مجتبی پوربخش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس و در دیدارهای انجام شده ، تیم فوتبال شهرداری فومن نماینده گیلان موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه پنج برصفر مهیا محراب سوادکوه را شکست دهد .



وی اظهار کرد : تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر دیگر نماینده این استان در رقابت های لیگ دسته سوم کشور به مصاف تیم مقاومت تهران رفت که در نهایت با نتیجه سنگین چهار بر صفر مغلوب حریفش شد .



وی ادامه داد : همچنین تیم فوتبال چوکای تالش دیگر نماینده گیلان برابر تیم دریای بابل به نتیجه تساوی بدون گل رسید و شهرداری لنگرود نیز مقابل شهدای ساری به تساوی یک بر یک رضایت داد .



وی بیان کرد : تا پایان هفته پانزدهم این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری فومن با کسب 30 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، رهپویان رضوانشهر با کسب 27 امتیاز در مکان سوم ، شهرداری لنگرود با کسب 16 امتیاز همچنان در مکان نهم و چوکای تالش نیز با کسب 14 امتیاز در مکان دهم جدول گروه نخست این مسابقات قرار دارند .



وی خاطرنشان کرد : در رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور ، 24 تیم حضور دارند که در دو گروه 12 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان