رقیه سروری در گفت و گو با خبرنگار لنگرنیوز افزود :  تیم فوتسال بانوان شهرداری لنگرود در مجموع بازی و با  برد و یک باخت و با کسب 15 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم اول، به مقام دوم رسید.
وی اظهار کرد : 14 نفر، بازیکنان، مربی و کمک مربی و کادر فنی این تیم را تشکیل میدهند که اوایل اسفند ماه سال جاری بازیهای لیگ دسته اول آغاز میشود که البته زمان دقیق آن بعد از قرعه کشی توسط فدراسیون اعلام خواهد شد.
سرپرست تیم فوتسال بانوان شهرداری لنگرود گفت : در لیگ دسته اول 31 تیم شرکت دارند که در قالب 4 یا 5 گروه با هم به رقابت میپردازند.
سروری با بیان اینکه اسپانسر مالی تیم فوتسال بانوان، شهرداری و شورای اسلامی لنگرود می باشد، ادامه داد : با توجه به اعلام حمایت شهرداری و شورا مبنی بر حمایت بهتر و بیشتر تیم فوتسال، امیدواریم که با انجام تمرینات و مستمر، هماهنگی بیشتری در تیم به وجود آید تا در لیگ دسته اول نیز بتوانیم عملکرد شایسته ای داشته باشیم و به لیگ های بالاتر صعود کنیم
سرپرست تیم فوتسال بانوان شهرداری لنگرود با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی برای تشکیل تیم فوتسال بانوان از سال 90-1389 انجام شد، تصریح کرد : در آن سال بنده نائب رئیس هیئت فوتبال شهرستان لنگرود بودم که اقدام به تشکیل تیم بانوان و شرکت در مسابقات زیر گروه استان گیلان کردیم که در هر سال توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم که امسال از لیگ دسته دوم گیلان به لیگ دسته اول گیلان راه پیدا کردیم.
رقیه سروری با ابراز گله از بانوان شهروند گفت : در چندین مرحله اقدام به تشکیل کلاس های آموزشی کردیم تا در بین شرکت کنندگان نفرات برتر را برای تیم فوتسال انتخاب کنیم ولی با عدم استقبال بانوان لنگرودی مواجه شدیم که هم اکنون فقط 40 درصد بدنه تیم را بانوان لنگرودی حضور دارند.
وی ادامه داد، عدم استقال بانوان همشهری، در حمایت این تیم در خانه هم بود ولی با این حال امیدواریم که شهروندان در بازیهای لیگ دسته اول، تیم بانوان شهرستان خود را مورد تشویق و حمایت بیشتر خود قرار دهند.
IMG-20150415-WA0003
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان