به گزارش لنگرنیوز،  در روزهایی که مقامات آمریکایی پس از تفاهم لوزان، صرفا به تعهدات ایران اشاره می کنند و هرگز از "حق" ایران یا تعهدات خود یاد نکرده اند، نمایندگان تعدادی از شبکه های تلویزیونی لس آنجلسی نیز در اردوی تیم ملی کشتی کشورمان حاضر شدند و عکس یادگاری انداختند! صراط نوشت، بر اساس اخبار جسته و گریخته ای که از اردوی تیم ملی در مدت حضور در لس آنجلس آمریکا دست به دست شده بود، برخی خوانندگان موسیقی های نازل و مبتذل لس آنجلسی و نیز برخی مجریان تابلودار شبکه های فارسی زبان آمریکا، در اردوی تیم ملی حاضر شده اند. تصاویر مربوط به این اتفاقات نیز به وفور در شبکه های اجتماعی توزیع شد اما مقامات ورزشی کشور و فدراسیون کشتی هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده اند.
کاپ مسابقات کشتی آمریکا را وارسی کنید تا ابزار جاسوسی نباشد! برخی خواننده ها و مجریان لس آنجلسی آزادانه در جمع کشتی گیران ایرانی و حتی در جشن قهرمانی آنها حاضر شدند!
قبح این اتفاق در شرایطی در حال ریخته شده است که پیش از این موارد متعددی از اتفاقات مشابه، با واکنش مقامات کشورمان همراه شده بود. به طور مثال، عکسی از محمدرضا خلعتبری در کنار یکی از آهنگسازان لس آنجلسی، کار را به جایی رساند که حتی شایعه شد خط خوردن بازیکن فعلی سپاهان از تیم کی روش، به همین دلیل بوده است. قابل تامل اینکه اتفاق مذکور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در اتریش رخ داده بود و بدون در نظر گرفتن اینکه دلیل خط خوردن خلعتبری چه بوده، در آن زمان، دست کم صحبت از قاطعیت مسئولان در این خصوص نیز به میان آمد. با این حال، محل برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی آزاد و بالطبع اسکان تیم ملی کشتی ایران نه در اتریش و اروپا، بلکه در خود آمریکا و شهر لس آنجلس بود و پیش بینی اینکه چنین اتفاقاتی ممکن است در اردوی تیم ملی رخ دهد کار سختی نبوده است! با این حال معلوم نیست چه شد که به یکباره هم درهای تیمی با نام ایران به روی هر مخالف و معاندی باز شد و هم قبح این اتفاق کاملا ریخت! در شرایطی که آمریکایی ها با اظهارنظرهای هسته ای خود، بی اعتمادی ملت ایران را به اوج رسانده اند، بعید نیست کسی حتی به کاپی که در این کشور به اردوی تیم ملی داده شد شک کند که مبادا وسیله جاسوسی در آن تعبیه شده باشد(!)، چه رسد به عادی شدن چنین اتفاقی!
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان