پیکرهای مطهر ۳۸ شهید تازه تفحص شده ساعت ۹ صبح امروز طی مراسمی با حضور سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و نمایندگان صلیب سرخ از طریق مرز شلمچه با اجساد ۱۲ عراقی مبادله شدند.

به گزارش لنگرنیوز ، امروز؛ یکشنبه 17 آذرماه 92 همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) پیکرهای مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس که در عملیات برون مرزی توسط کمیته جستجوی مفقودین تفحص شده اند در مرز شلمچه مبادله شدند.


پیکرهای مطهر 38 شهید تازه تفحص شده ساعت 9 صبح امروز طی مراسمی با حضور سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و نمایندگان صلیب سرخ از طریق مرز شلمچه با اجساد 12 عراقی مبادله شدند.


شهدای تازه تفحص شده به تهران منتقل شده و کارهای تکمیلی مربوط به شناسایی آن ها در تهران پیگیری خواهد شد و طبق آن تعدادی هویتشان شناسایی و تعدادی گمنام باقی خواهند ماند. اخبار مربوط به شهدای شناسایی شده بعد از تشخیص هویت به اطلاع خانواده های آن ها خواهد رسید و محل تشییع و تدفین شهدای گمنام هم متعاقبا اعلام خواهد شد.


بنابر اعلام فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح این شهیدان اخیراً در مناطق عملیاتی "فاو" ، "مجنون" و "نهر کتیبان" عراق کشف شده اند./تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان