روزی سریالی طنز پیرامون قشری ساخته می شود٬ فردای آن روز تیتر روزنامه ها و خبرگزاری ها از مطالب اعتراضی پیرامون فیلم در حال پخش پُر می شود. حال علنا در "تلویزیون رسمی کشور" و "یک سایت خبری که خبرگزاری های رسمی از آن خبر نقل می کنند"٬ بی احترامی به لباس روحانیت را ترویج م کند.

به گزارش لنگرنیوز ، گاهی آنقدر آزادی رواج پیدا می کند که هر شخص حقیقی یا حقوقی اجازه هر نوع توهین را به خود می‏دهد و نام آن را "آزادی بیان" متذکر می شود.

با اینکه سی و اندی سال از انقلاب بزرگ کشورمان؛ ایران اسلامی می‏گذرد و جمله جمله های رهبر کبیرمان را به زبان های مختلف در کشورهای غربی و اروپایی مشاهده می کنیم و تمامی رسانه های بیگانه٬ انقلاب به پا خواسته در کشورهای عربی را ایران٬ رهبری و لباس روحانیت می دانند؛ در جایی نه چندان دور سایتی به اصطلاح خبری قصد سبک شمردن و کم ارزش کردن لباس شریف روحانیت را دارد.

گویا توطئه توهین به روحانیت در کشور راه اندازی شده است و صدای هیچ مقام و مسوولی در نمی آید.

چندماه به عقب برویم٬ آنجا که کارگردان برای نشان دادن تواضع و فروتنی روحانیون مساجد٬ شخص ملبس به لباس روحانیت را به لودگی می کشد تا بلکه خنده ای بر لبان مردم بنشاند. بله همان سریال ماه مبارک رمضان(!).

 

البته آن فیلم جنجالی و موهن "مارمولک" بماند که تا سال ها در خیابان ها چه به سر روحانیون آورد!!

روزی سریالی طنز پیرامون قشری ساخته می شود٬ فردای آن روز تیتر روزنامه ها و خبرگزاری ها از مطالب اعتراضی پیرامون فیلم در حال پخش پُر می شود. حال علنا در "تلویزیون رسمی کشور" و "یک سایت خبری که خبرگزاری های رسمی از آن خبر نقل می کنند"٬ بی احترامی به لباس روحانیت را ترویج می کند.

حقا که باید گفت فأین تذهبون...

مگر نه این بود که مردم کشورمان در آن سال های دور به رهبری امام خمینی(ره) و به برکت لباسی که میراث پیامبر عظیم الشان(ص) اسلام بود٬ انقلاب و حماسه ای بزرگ رقم زدند؟؟!

مگر نه این بود که آن قدیم قدیم ها٬ روحانیون همگی پرچمی بودند و مردم در زیر سایه آن و به حکم آنان حماسه ها آفریدند؟؟!

حال یک سایت خبری با تیتر "آخوندها در روزهای بارانی و برفی با چه لباسی تردد می کنند؟" قصد به چالش کشیدن و بی ارزش کردن نام مقدس "روحانی" را دارد.

 

منبع: ابنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان