به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با روز شورا ها، ظهر امروز نشست خبری اعضای شورای شهر لنگرود با اصحاب رسانه، درسالن جلسات شورای شهر لنگرود برگزار شد.



 



سخنگوی شورای شهر لنگرود، با بیان اینکه 100 هزار متر، روکش آسفالت، پالت کاری خیابان عبدالکریمی و خیابان امام، نصب 100 عدد روشنایی معابر شهری و ایجاد فضای سبز در انتهای جاده چمخاله که امیدوارم تا اوایل تابستان سال جاری مورد بهره برداری قرار بگیرد، از اقدامات شهرداری و شورای شهر لنگرود بوده است.

ناصر شاذ



ناصر احمدی شاد با بیان اینکه صدور پروانه های ساختمانی در حال حاضر تنها منبع درآمدی برای شهرداری است، اظهار کرد : با توجه به کمبود منابع مالی، در سال گذشته به جای لکه گیری، خیابان ها روکش شد و ان شاالله در شش ماه نخست سال جاری بیش از 200 هزار متر از خیابان های شهر روکش می شود.



وی تصریح کرد : احداث سالن ورزشی در اولویت کار شورا است.  وی افزود اداره راه و شهرسازی لنگرود در واگذاری زمین همکاری لازم را ندارد و زمین ها اکثرا به دیگرادارات واگذار که هم اکنون بی فایده ماده است.



سخنگوی شورای شهر لنگرود اضافه کرد : اصحاب ساه با شهرداری و شورا جهت پیشبرد اهداف مردم و توسعه شهری همکاری بیشتری داشته باشند و با نظرات و پیشنهادات خود اعضای شورای شهر لنگرود را یاری کنند.



احمدی شاد با بیان اینکه پیش بینی میشود،در سال جدید، افزایش بودجه ۱۹ درصدی و ۲۲ درصد در بخش عمران شهرداری لنگرود داشته باشیم، اظهار کرد : امید است در سال جدید که بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شد، بتوانیم خدمت صادقانه ای برای شهروندان محترم انجام دهیم و در ان  راه از تمام توان خود استفاده میکنیم.

منوچهر مهدی پور



منوچهر مهدی پور در ادامه گفت : ایجاد شور و شعف در بین مردم از جمله وظایف شوراها است که شورای شهر لنگرود با احداث باشگاه شهرداری و تحت پوشش قرار دادن 12 رشته ورزشی در این مهم نقش داشته است.



وی افزود : طبق مصوبه شورای شهر، مجموعه ورزشی پارک فجر با برگزاری مناقصه به شخص دیگری واگذار شده است که برنامه های خوبی را در طرح پیشنهادی خود از جمله ورزش پینت بال اعلام کرده است و یکی دیگر از اقدامات شورای شهر در جهت نشاط و شادابی جوانان و ایجاد محیطی سالم، احداث سالن های چند منظوره ورزشی است.



مسئول کمیسیون تخصصی ورزش و بهداشت شورای شهر لنگرود با اشاره به اینکه چرا شهرداری از تیم داری خارج شده است، تصریح کرد: سیاست شورا این است که به خاطر هزینه های گزاف از تیم های حرفه ای خارج شود که کم کردن بودجه این بخش باعث احداث سالن ورزشی می شود.



مهدی پور در خصوص وضعیت انتقال ترمینال، اضافه کرد : ایجاد ترمینال یکی از وظایف شوراها است ولی در لنگرود به دلیل محدودیت تعاونی ها، ایجاد ترمینال برای شهرداری و شورا هزینه بالایی را به همراه داشت.



تمام وی اظهار کرد : تعاونی های مسافربری لنگرود از 15 خرداد به طور موقت به جاده لاهیجان منتقل می شود که البته این کار منوط به باز شدن حداقل یک لاین از کنارگذر لنگرود است تا از ترافیک بوجود آمده جلوگیری شود و ان شاالله شهروندان لنگرودی، دیگر شاهد عبور اتوبوس در شهر نخواهند بود.



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان