به گزارش لنگرنیوز ، جمشید لاهوتی رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنگرود در مراسم افتتاح سالن فرهنگی زینبیه که صبح امروز (10 اردیبهشت) به مناسبت هفته گرامیداشت معلم برگزار شد، گفت: افتتاح این سالن به همت نماینده مردم این شهر، فرمانداری و اداره نوسازی استان بوده که در بهترین نقطه شهر قرار دارد.



وی با بیان اینکه 160 میلیون تومان برای تکمیل و نوسازی این سالن هزینه شده، افزود: سالن فرهنگی زینبیه با 275 نفر ظرفیت ساخته شده که برای تکمیل شدن مابقی قسمت های این سالن نیاز به کمک های مسئولین شهری است.



 لاهوتی با بیان اینکه طراحی این سالن با کمترین هزینه توسط مهندسین لنگرودی انجام شده، خاطرنشان کرد: معماری جدید و بازسازی شده سالن زینبیه گواه این مدعاست که حق معلمین لنگرودی بیشتر از اینهاست.



رئیس آموزش و پرورش لنگرود با تاکید بر اینکه فضای آموزشی شهر محدود و کم است، تصریح کرد: مشکل فضای آموزشی این شهر نیاز به حمایت خیرین و مسئولین دارد و  معلمان لنگرودی در زمینه تشکیل کارگاه های آموزشی نیاز به سالن کنفرانس هایی مناسب دارند.



وی ادامه داد: برای انجام  و تسریع این کار انتطار داریم زمین مناسبی با مساحت 11 هزار متر مربع در اختیار قرار گیرد و امیدواریم سالن اجتماعات در مسکن مهر با حمایت مسئولین آغاز شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان