در نشست فرهنگی رد پای باران از سری برنامه های مؤسسه فرهنگی ، هنری آوای صبح گیلان ، بازنشستگان برگزیده ی فرهنگی لنگرود تجلیل می شوند.

1



فرامرز محمدی پور مدیر مسئول مؤسسه ی فرهنگی، هنری آوای صبح گیلان در گفت و گو با لنگرنیوز گفت : در نشست فرهنگی رد پای باران ، بازنشستگان فرهنگی لنگرود که هنوز در زمینه های فرهنگی ، ادبی و هنری مشغول به فعالیت هستند به عنوان افراد برگزیده و الگو برای نسل جوان مورد تجلیل قرار می گیرند.



وی تصریح کرد : در این نشست دکتر سید صدرا روحانی از شاعران نام آشنای گیلانی به عنوان میهمان ویژه شعر خوانی خواهد کرد و همچنین بیان خاطرات فرهنگیان بازنشسته از دیگر برنامه های این نشست خواهد بود.



محمدی پور با اشاره به اینکه در این برنامه تنی چند از شاعران معلم از جمله عباس رسولی املشی ، سید حبیب اسماعیلی ، مونا عابدینی و ... تازه ترین سروده های خود را به بازخوانی می نشینند و اجرای موسیقی نیز از دیگر برنامه ها در این نشست فرهنگی است.



شایان ذکر است نشست فرهنگی رد پای باران روز پنج شنبه 17 اردیبهشت ماه ساعت 17 در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار می گردد و ورود عموم آزاد است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان