به گزارش لنگرنیوز، سید محمدرضا میرموسوی طی حکمی از سوی عباس عبادی رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء گیلان و موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان، بعنوان دبیر هیئت ورزشی بیماران خاص پیوند اعضاء استان گیلان انتخاب شد .



سید محمدرضا میرموسوی، هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء لنگرود را در سال 1390 بنا کرد و فعالیت ورزشی رسمی خود را در سمت دبیر این هیئت در این سال آغاز و بعد از حدود یکسال فعالیت از سوی هیئت استان به رئیس هیئت شهرستان لنگرود برگزیده شد و تاکنون نیز فعالیت ایشان در این سمت ادامه دارد و بارها از سوی استان مسئول انتخاب تیم و اعزام به مسابقات کشوری شد.



در طی فعالیت چندساله وی، لنگرود بارها میزبان مسابقات استانی و حتی کشوری شده است و همایش های متعددی در راستای ترغیب به ورزش و افزایش روحیه بیماران و انگیزه بخشیدن برای شرکت در مسائل اجتماعی برگزار گردید.



گفتنی است که در اواخر اردیبهشت سال جاری هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء لنگرود میزبان مسابقات تنیس روی میز عزیزان پیوند اعضای (آقایان و خانم ها)انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات برون مرزی آرژانتین است که این مهم با شناخت و اعتماد فدراسیون و هیئت استان به هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء لنگرود انجام میگردد.



هیئت شهرستان و استان با پیگیری های  چند ساله ایشان موفق به کسب مقام های ورزشی متعددی در رشته های تیراندازی – دارت – شطرج گردید.



میرموسوی در خصوص مشکلات هیئت ورزشی در گفت و گو با لنگرنیوز گفت : دید مسئولان به امر ورزش این قشر و سطحی نگری به این مهم که درمانی برای آنها محسوب می شود و عدم حمایت کافی و لازم در خصوص مهیا نمودن و بستر سازی برای فعالیت های ورزشی این عزیزان موانع سر راه و پیشرفت ورزش جامعه خلاق و توانمند عزیزان خاص و پیوند اعضاء می باشد چه بسا که در فرصت های برابر این عزیزان انگیزه صدچندان برای فعالیت دارند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان