حسین نیک فرد پیش از ظهر امروز در نشست انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح از چندین اصناف لنگرود بازدید شد.



وی بازدیدها را منجر به پلمب 15 واحد صنفی در لنگرود عنوان کرد و افزود: این واحدهای صنفی شامل قهوه خانه، سفره خانه سنتی و... به دلیل رعایت نکردن مقررات صنفی و فعالیت بدون مجوز و عدم اخذ پروانه کسب پلمب شدند.



فرمانده انتظامی لنگرود با تاکید بر اینکه این نیز برای برخورد قاطع با اصناف متخلف آمادگی دارد، تصریح کرد: شهروندان لنگرود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به 110 اطلاع دهند.



وی در ادامه به به وضعیت تصادفات رانندگی در لنگرود اشاره کرد و یادآور شد: بر اثر بی احتیاطی و عدم توانایی در کنترل خودرو سه نفر جان خود را از دست دادند.



نیک فرد رعایت قوانین و مقررات را مورد تاکید رانندگان قرار داد و خاطرنشان کرد: عمده ترین دلیل تصادفات رانندگی بی احتیاطی و عدم توانایی در کنترل بوده است.



وی پرهیز از عجله و شتاب در هنگام رانندگی و تبعیت از قوانین راهنمایی و رانندگی را از جمله موارد مهم در رانندگی ایمن و پیشگیری از حوادث مرگبار عنوان کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان