به گزارش خبرنگار لنگرنیوز، سید رضا جواد پور در نشست شورای اداراری که عصر امروز انجام شد گفت : نقطه عطف و قدرت انقلاب اسلامی، امام راحل می باشد و وظیفه داریم مراسم گرامیداشت و ایام ارتحال خمینی کبیر را با تدوین برنامه های مختلف در سطح شهرستان با شکوه برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه معاونت سیاسی با همکاری نهادهای مربوطه هماهنگی های لازم را انجام دهند، اظهار کرد : بعد از امام خمینی، امام خامنه ای توانستند با همان صراحت و قاطعیت خمینی کبیر، کشور را در راه اهداف انقلاب هدایت و رهبری کنند.


وی با اشاره به ایام تعطیلات تابستانی، تصریح کرد : شهرداری ها در ایام تابستان و هجوم مسافران و گردشگران، مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدا را جدی بگیرند.


جواد پور با بیان اینکه شهرستان لنگرود در مدیریت پسماند، 54 درصد پیشرفت دارد، اضافه کرد : امید است با همکاری تمام متولیان، تا پایان سال جاری، درصد مدیریت پسماند لنگرود را به 100 برسانیم.


فرماندار شهرستان لنگرود یکی از اصلی ترین  وظایف شهرداری ها را تفکیک زباله از مبدا خواند و ادامه داد : با توجه به تلاش های مسئولان در خصوص آب زراعی، ولی هنوز هم نگرانی هایی وجود دارد و در این خصوص دغدغه کشاورزان در اولویت اقدامات قرار دارد.


جواد پور گفت : با توجه به پایان ماموریت سعید ابراهیم پور در سمت معاونت عمرانی فرماندار لنگرود، معاون سیاسی، به عنوان سرپرست معاون عمرانی و تا زمان مشخص شدن گزینه نهایی مشغول به خدمت خواهد بود.




1
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان