قرائتی خطاب به حاضران در مراسم عزاداری همسر آیت الله حائری شیرازی گفت: شما هم به من غذا بدهید تا برای شما هم فاتحه بخوانم که این صحبت او با خنده حاضران همراه شد.

به گزارش لنگرنیوز ، روز گذشته مراسم ختم همسر آیت الله حائری شیرازی با حضور شخصیت های مختلف لشگری و کشوری در مسجد نور تهران برگزار شد.

حجت الاسلام قرائتی از جمله شخصیت های شرکت کننده در این مراسم بود.

 

این مراسم که از ساعت 16 آغاز شده بود، همزمان با اذان مغرب به پایان رسید؛ پس از پایان مراسم، حجت الاسلام قرائتی که مسئول ستاد اقامه نماز در کشور نیز می باشد، بلافاصله در نماز جماعت مسجد نور شرکت کرد.

 

وی بعد از نماز طی سخنانی کوتاه برای حاضران مطالبی را در خصوص جایگاه زنان و نقش آنها در جامعه بیان کرد؛ اما نکته جالب آن بود که قرائتی در این مراسم هم که در واقع ادامه مراسم ختم همسر آیت الله حائری شیرازی بود، مردم را خنداند.

 

وی در خصوص دلیل حضورش در این مراسم گفت: بنده هرسال به شیراز می رفتم و در آنجا در منزل آقای حائری شیرازی بودم و غذای ایشان را هم می خوردم و ایشان در واقع به گردن من حق دارد.

 

قرائتی خطاب به حضار گفت: شما هم به من غذا بدهید تا برای شما هم فاتحه بخوانم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بنده در مجلس عزای پدرم 7 بار مردم را خنداندم و بعد از آن به من نامه ای دادند که در آن نوشته شده بود که اینجا مراسم عزای پدرت است.

 

وی اظهار داشت: روزی زنم به من گفت: اگر یک روز شما توانستی مردم را بگریانی و آیت الله صدیقی توانست مردم را بخنداند، امام زمان (عج) هم ظهور می کند.

 

منبع: دانا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان