فرزند شهید دستواره با بیان اینکه امام خمینی(ره) همانگونه که در موضوعات مختلف صحبت کرده اند درباره خانواده شهدا نیز فرمودند «خانواده شهدا چشم و چراغ ملتند»، گفت: سیدحسن خمینی باید از خانواده شهدا دلجویی می کرد.

به گزارش لنگرنیوز ، مهدی دستواره فرزند شهید محمدرضا دستواره قائم مقام فرمانده لشکر 27 محمدرسول الله(ص) در گفت وگو با فارس با اشاره توهین های اخیر نعیمه اشراقی به خانواده های شهدا و موضع گیری حجت الاسلام سیدحسن خمینی درباره نظر امام (ره) نسبت به مسئله حجاب اظهارداشت: حجت الاسلام سیدحسن خمینی باید خیلی صریح در این زمینه نیز موضع گیری انجام داده و از خانواده شهدا نیز دلجویی می کرد.

 

فرزند شهید دستواره تصریح کرد: امام خمینی(ره) همانگونه که در موضوعات مختلف صحیت کرده اند درباره خانواده شهدا نیز فرمودند«خانواده شهداء چشم و چراغ ملتند».

 

وی با بیان اینکه آقای حمید انصاری به جای دلجویی از خانواده شهدا گفته بود که آنهایی که این قضیه را محکوم کرده اند پیگیری قانونی می کنیم، افزود: از سید حسن خمینی به عنوان شناخته ترین عضو بیت امام انتظار می رود موضع گیری صریحی داشته باشند و اگر کسی اشتباه کرده با کدخدامنشی آن را حل کند.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان