پسر جوانی که با قمه طعمه های خود را مجروح و اموالشان را به زور تصاحب می کرد، توسط مأموران کلانتری ۱۴۱ شهرک راه آهن دستگیر شد.

به گزارش لنگرنیوز ، 26 مهرماه جاری مأموران کلانتری 141 شهرک راه آهن در حال گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی فردی را مشاهده کردند که با قمه از موتورسیکلت پیاده شده و با عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت یکی از شهروندان را مورد زورگیری قرار داده و سپس با استفاده از شلوغی محل متواری شده است.

 

مأموران کلانتری نیز با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت طرح مهار را به اجرا درآورده و توانستند متهم را در یکی از خیابان ها غافلگیر کرده و محاصره کنند.

 

این پسر شرور که با کشیدن قمه قصد صدمه زدن به مأموران را داشت در یک درگیری کوتاه مغلوب مأموران شد و تحت الحفظ به کلانتری منتقل شد.

 

سرگرد نعمت ابراهیمی، رئیس کلانتری 141 شهرک راه آهن درباره این خبر گفت: مأموران از متهم که عباس نام دارد، دو قمه بلند و یک چاقو کشف کردند و متهم نیز در بازجویی های اولیه به 30 مورد زورگیری در ملأ عام اعتراف کرد.

 

کلانتر شهرک راه آهن از اهالی شهرک گلستان، شهرک صدرا، شهرک چشمه و دهکده المپیک در خواست کرد تا چنانچه توسط این شخص مورد زورگیری قرار گرفته اند، برای شکایت به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان