میترا سال افزون، مدیر اجرایی کانون «ان ال پی »لنگرود در سیمنار یکروزه علم برتر دنیا در حیطه ذهن(ان ال پی) که شب گذشته(22 اردیبهشت) در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شد، گفت: این علم برتر و نوین به انسان کمک می کند که هر آنچه را که بخواهیم فرمانده ذهن کنیم.



وی ان ال پی را برنامه ریزی عصبی- کلامی عنوان و خاطرنشان کرد: دوره های چهارماهه این علم نوین دنیای جدیدی را به روی فرد می گشاید تا راه رسیدن به سعادت و خوشبختی را با آگاهی و شناخت بپیماید و نگرش خود را تغییر دهد.



سال افزون، استراتژیک و تکنیک، ارتباطات، هدف گذاری و تکنیک درمانی را از دوره های چهارماهه عنوان کرد و افزود: ارتباطات، کلید طلایی این دوره هاست که 12 ساعت تکنیک موثر را آموزش داده تا حال بد افراد به حال خوب تبدیل و تغییر کند.



مدیر اجرایی ان ال پی لنگرود، آشنایی مردم با علم نوین در حیطه ذهن را از مهم ترین اهداف این سیمنار دانست و تصریح کرد: سومین دوره «ان ال پی» در لنگرود به خاطر استقبال مردم این شهرستان برگزار شده است.



وی تبلیغات مردمی را بهترین روش در برگزاری باشکوه این سیمنارها عنوان و اذعان کرد: تداوم چنین سیمنارهایی در گرو حمایت مسئولین استانی است.



سال افزون همچنین از شروع به کار نمایندگی لاهیجان خبر داد و خاطرنشان کرد: انیستو ایز ایران برگزار کننده دوره های مختلف آموزشی است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان