«نفیسه الغرماضی» بانوی مسلمان تونسی در عرفات دوباره قدرت بینایی خود را باز یافت. این دومین بانوی مسلمانی است که در حج امسال شفا پیدا کرده است.

 به گزارش لنگرنیوز ، نفیسه الغرماضی بانوی مسلمان تونسی حدود یک سال نیم پیش قدرت بینایی خود را بر اثر خون ریزی مغزی از دست داده بود در عرفات دوباره قدرت بینایی خود را باز یافت.


نفیسه الغرماضی بانوی مسلمان تونسی که شفا یافته است


این بانوی تونسی در روز یکشنبه به روزنامه المدینه گفت: حدود یک سال و نیم پیش بر اثر خون ریزی مغزی قدرت بینایی ام را از دست دادم، دیدن خانه خدا برایم به یک رویایی دست نیافتنی تبدیل شده بود. امسال هنگامی که اولین بار برای انجام مناسک حج وارد کشور عربستان شدم، مطمئن بودم که خداوند متعال چشمانم را شفا خواهد داد. 

وی در ادامه افزود: من  در حالی که به همراه دو میلیون مسلمان دیگر در عرفات جایی که حضرت محمد (ص) چهارده قرن پیش آخرین خطبه خود را خواند، گرد هم آمده بودیم و «لبیک اللهم لبیک» را سر می دادیم، ناگهان چهره حجاجی که در اطرافم در حال رفت و آمد بودند را به صورت واضح و شفاف دیدم. خداوند حاجت من که همان دیدن کعبه بود را برآورده ساخت. 

گفتنی ست این اولین بار نیست که طی مراسم حج امسال این چنین معجزه ای رخ داده است.

«فاطمه الماهی» زائر مسلمان سودانی نیز مدت هفت سال بود که بینایی اش را از دست داده و با وجود جراحی های متعدد هرگز قادر به دست آوردن دوباره قدرت بینایی خود نشد. 


«فاطمه الماهی» زائر مسلمان سودانی که شفا یافته

وی گفت: گویی به من الهام شده بود که در حج امسال بینایی خود را دوباره به دست خواهم آورد. با ورود به کشور عربستان این نور امید در دلم افزون تر شد. 

الماهی در ادامه می گوید: چندین روز در مسجد حضرت محمد (ص) ماندم و ساعت های طولانی در داخل مسجد برای شفای چشمانم دعا می خواندم. در گوشه ای از مسجد نشسته بودم که ناگهان پرده سیاهی که به مدت هفت سال جلوی چشمانم کشیده شده بود، به آرامی محو شد، و تصویر پسرم که روبه رو من نشسته بود را به صورت کاملاً واضح دیدم./باشگاه خبر نگاران

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان