به گزارش لنگرنیوز ، مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص گفت : در هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور تیم های شهرداری لنگرود و شهرداری فومن نمایندگان استان گیلان مقابل حریفان خود پیروز شدند .



مجتبی پوربخش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در چارچوب این رقابت ها ، تیم های فوتبال هم استانی شهرداری لنگرود و رهپویان رضوانشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهرداری لنگرود با نتیجه یک برصفر مقابل حریفش به برتری رسید .



وی اظهار کرد : همچنین تیم فوتبال شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در این رقابت ها ، به مصاف تیم ایرانداد تهران رفت که در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر صفر حریفش را شکست دهد .



وی ادامه داد : تیم فوتبال چوکای تالش نیز دیگر نماینده استان گیلان در هفته نوزدهم این مسابقات در ساری مقابل تیم شهدای این شهر قرار گرفت که در نهایت با نتیجه دو بر صفر مغلوب میزبانش شد .



مسوول روابط عموی هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد : در جدول رده بندی این مسابقات و تا پایان هفته نوزدهم ، تیم شهرداری فومن با کسب 36 امتیاز پس از تیم مقاومت تهران در مکان دوم ، تیم رهپویان رضوانشهر با کسب 34 امتیاز در مکان سوم ، شهرداری لنگرود با کسب 23 امتیاز در مکان نهم و تیم چوکای تالش با کسب 19 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارند .



مجتبی پوربخش در ادامه گفت : در رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور ، 24 تیم حضور دارند که در دو گروه 12 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان