رئیس دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرنیوز از برگزاری کنگره بین المللی بیماری های انگلی عفونی در لنگرود خبرداد.
دکتر ایرج نیکوکار با بیان اینکه در این کنگره بیش از بیش از 700 استاد و دانشجوی این رشته  و 15 میهمان خارجی ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه این کنگره از 30 اردیبهشت تا 1 خرداد سال جاری به مدت سه روز در  سالن اجتماعات این دانشکده برگزار می شود، اظهار کرد : این کنگره بین المللی به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و انجمن علمی انگل شناسی ایران برگزار می گردد.
رئیس دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود تصریح کرد : در این همایش مقالات تخصصی در قالب سخنرانی توسط اساتید شاخص خارجی و کشوری ارائه خواهد شد که می تواند در ارتقاء سطح علمی در این زمینه موثر باشد.
دکتر نیکوکار گفت : برگزاری کنگره های بین المللی در ارتقا سیستم و شناخته شدن شهرستان و بالا بردن سطح اطلاعات دانشجویان در جامعه علمی موثر است.
وی با بیان اینکه تقدیر از همکاری متولیان برگزاری این کنگره در لنگرود، افزود : برگزاری کنگره های بین المللی می تواند شهرستان لنگرود را به عنوان مرکز مهمی جهت برگزاری همایش های علمی در سطح استان و کشور معرفی کند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان