فعالیت ۶۰ نجات غریق در سواحل لنگرود

۱۳۹۴/۰۲/۳۱ ۰۹:۵۶ چاپ کد خبر: 26048
به گزارش لنگرنیوز، سیدرضا جوادپور در نشست ساماندهی طرح سالم سازی دریا در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان لنگرود، اظهار کرد: ارتقای کیفیت اجرای طرح ها برای استفاده مسافران و شهروندان امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه امسال توجه به نظافت و بهداشت و ایجاد فضای سبز در طرح سالم سازی دریا با نگاه ویژه تری پیگیری می شود، افزود: بحث آب آشامیدنی در طرح سالم سازی دریا از مصوبات سال گذشته بوده و تاکنون اجرا نشده است.

فرماندار لنگرود دریا را ظرفیت بالقوه خواند و تصریح کرد: باید با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۶ ناجی غریق مسئولیت حفاظت از جان مسافران و شهروندان را در سواحل لنگرود به عهده داشتند، خاطرنشان کرد: برای امنیت بیشتر سواحل امسال ۶۰ ناجی در سواحل لنگرود فعالیت می کنند.

جوادپور از آغاز فعالیت طرح سالم سازی دریا از ۱۴ و ۱۵ خرداد همزمان با تعطیلات و حضور مسافران خبر داد و گفت: ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران در این مناطق مستلزم نظارت و همکاری بیشتر مسئولان است.

وی اقدام های فرهنگی و اجتماعی در راستای امنیت اجتماعی، ایجاد تاسیسات زیربنایی در ساحل برای رفاه حال گردشگران، حفظ سلامت و تامین امنیت جانی مردم را از مهم ترین اهداف ساماندهی طرح های سالم سازی دریا اعلام کرد.

این مسئول با تأکید بر ضرورت توجه به آموزش مردم برای استفاده از طرح های سالم سازی دریا در راستای امنیت بیشتر، یادآور شد: شنا در مناطق ممنوعه با توجه به نصب علایم هشداردهنده در نقاط خطر آفرین و نیز بی توجهی به هشدارهای ناجیان غریق و نیروهای انتظامی از مهم ترین عوامل تلفات جانی در سواحل است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان