به گزارش لنگرنیوز، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حفظ انفال و منابع طبیعی و محیط زیست اظهار کرد: این ها همه از سرمایه های ملی کشور به حساب می آیند که باید در حفظ آن در کشور بکوشیم.

معاون اول قوه قضائیه گفت: نباید به خاطر منافع زودگذر این منابع مورد دستبرد، تجاوز و تعدی قرار گیرند و امروز دستگاه های مختلف به طور نسبی نه به طور صددرصد به فکر افتادند تا در حفظ این منابع بکوشند.

محسنی اژه ای عنوان کرد: دولت و قوه قضائیه تلاش خود را به کار گرفته اند تا چه آن های که از قبل به صورت غیرقانونی به منابع تجاوز کردند و چه کسانی که اکنون در این فکر هستند با آن ها برخورد شود و تلاش ما بر این است هر آنچه که به صورت غیرقانونی رفته دوباره برگردد.

محسنی اژه ای در خصوص پرونده مهدی هاشمی تصریح کرد: این پرونده در مرحله تجدیدنظر است و همه بدانند که عناوین آن هم اقتصادی و هم امنیتی است.

معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: این پرونده نسبت به سایر پروندها هیچ تأخیری در آن نبوده و روال عادی خود را طی می کند.

وی در پاسخ به سئوال فارس که آیا طولانی شدن رسیدگی به پرونده شائبه ای در نزد افکار عمومی ایجاد نمی کند، اظهار کرد: هیچ تأخیری در رسیدگی به این پرونده وجود نداشته و مراحل قانونی طی می شود.

معاون اول قوه قضائیه افزود: نتیجه این پرونده در دادگاه بدوی در اسفندماه مشخص شد و با توجه به تعطیلات ایام عید نمی توان تأخیری بر آن متصور شد.

محسنی اژه ای در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس در خصوص این که انتخابات مجلس دهم و تحرکات احتمالی فتنه گران خاطرنشان کرد: همه به فکر انجام وظیفه هستند و حوادثی مانند انتخابات 88 در انتخابات مجلس دهم اتفاق نخواهد افتاد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان