به گزارش لنگرنیوز،  در این دوره از رقابت ها ، 23 ورزشکار بیماری های خاص و پیوند اعضای رشته تنیس روی میز از استان های مختلف کشور حضور داشتند.



ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در رده های سنی 18 تا 29 سال ، 30 تا 39 سال ، 40 تا 49 سال و 50 تا 59 سال به صورت دوره ای در سالن ورزشی ولیعصر منطقه چاف شهرستان لنگرود با هم به رقابت پرداختند .



در پایان این مسابقات و در رده سنی 18 تا 29 سال ، سیدمجتبی احمدی از فارس اول شد ، محمد محمدی از اصفهان در مکان دوم قرار گرفت و میلاد پدیدار از گیلان عنوان سوم را کسب کرد .



در پایان رقابت های رده سنی 30 تا 39 سال ، کیوان تیشه گران از کردستان به مقام قهرمانی رسید ، روح الله قموشی از قزوین و جواد رحمانی پناه از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند .



همچنین در پایان رقابت های رده سنی 40 تا 49 سال ، بابک فتایی از اصفهان عنوان نخست را به خود اختصاص داد ، برهان خوشبخت از کرمانشاه در مکان دوم قرار گرفت و حسن اسدیار از همدان سوم شد .



در پایان رقابت های رده سنی 50 تا 59 سال نیز ، نادر محمدزاده از آذربایجان غربی با غلبه برابر رقبای خود قهرمان شد ، امیر شاه ملکی از کردستان عنوان دوم را کسب کرد و جمشید نعکوب از اصفهان رتبه سوم را به خود اختصاص داد .



مسابقات تنیس روی میز پیوند اعضاء و بیماری های خاص قهرمانی کشور ، به مدت چهار روز در منطقه ساحلی چاف شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان برگزار شد
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان