به گزارش لنگرنیوز، فرامرز محمدی پور، مدیر مسئول موسسه ی آوای صبح گیلان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اقبال عمومی علاقه مندان از مقوله ی ادبیات این مرز و بوم در نشست های ادبی موسسه ی آوای صبح گیلان بر آنیم تا با حضور ((دکتر محمد حسین نژاد لنگرودی))، از شاعران معاصر گیلانی و مدرس زبان و ادبیات فارسی موضوع وطن در زبان فاخر فارسی به مرور و بازخوانی گذاشته شود تا این رویکرد آیینه گردد که شاعران ایرانی نسبت به وطن هنوز که هنوز هست عاشقانه بهترین ها را به تصویر می کشند.


1




محمدی پور تصریح کرد: در این نشست شاعران عضو موسسه ی آوای صبح گیلان از جمله: سید احمد سید صالحی، اسماعیل یکتایی لنگرودی، امیر نقدی، محمود تکیار، مونا عابدینی، الهام خوان یغما، سید حبیب اسماعیلی، رامین ربیعی، مینو شکوهمند، شهین پور معصومی، رضا طاهر نیا، علی قبادی، علیرضا یوسفی و...به شعر خوانی فارسی و گیلکی خواهند پرداخت و استاد عباس رسولی املشی مجری و مدرس نشست ادبی رد پای باران ضمن ارایه گزارش کار، تازه ترین سروده های خود را به مرور می نشیند.


مدیر مسئول موسسه ی آوای صبح گیلان با اشاره به اجرای موسیقی زنده، افزود: برای اعتلای فرهنگ و هنر به خصوص در عصر حاضر بدون حمایت دست اندر کاران این عرصه پیام رسانی اثرگذاری پیش رو نخواهد بود و می طلبد دلسوزان اشاعه فرهنگ و هنر از جمله مسئولان ادارات ، نهادها و... در تقویت مشارکت بیشتر برای موسساتی از این دست آستین ها را بالا بزنند.


شایان ذکر است: این برنامه در روز سه شنبه پنجم خرداد  ساعت 17 عصر در محل سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار می گردد و ورود برای عموم آزاد است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان