به گزارش لنگرنیوز، احمد عبدالله زاده پاشاکی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به حلول ماه شعبان و فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ماه شعبان مقدمه ای برای ماه رمضان بوده و ماه پیامبر اکرم (ص) است.

وی نامگذاری روز سوم شعبان به نام روز پاسدار را  به دلیل پاسداری امام حسین(ع) از اسلام دانست و افزود: امام حسین(ع) پاسدار واقعی بودند که جان خود، خانواده و یارانش را برای پاسداری از دین اسلام و دستورات خداوند تقدیم کردند.

خطیب جمعه رشت در ادامه ضمن بیان اینکه امام حسین(ع) فرهنگ ایثار و شهادت را به انسانهای آزاده جهان آموخته اند خاطر نشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی نیز با تاسی به امام خود همواره برای پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

عبدالله زاده همچنین با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: هرچند دشمن بعثی اعلام کرده بود که ظرف سه روز ایران را خواهد گرفت ولی، جوانان غیور مملکت اجازه ندادند که حتی وجبی از خاک ایران به دست آنها بیفتد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر حفظ منافع کشور و پایبندی به آرمانهای نظام توسط مذاکره کنندگان هسته ای خطاب به کشورهای ۱+۵ اعلام کرد: همانطور که رهبر انقلاب تاکید کرده اند، اجازه نمی دهیم کشورهای بیگانه به بهانه مصاحبه با دانشمندان هسته ای، به اسرار هسته ای کشور دست پیدا کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان