به گزارش لنگرنیوز، سید رضاجواد پور، فرماندار لنگرود در مراسم تودیع و معارفه دادستان شهر که امروز(3 خرداد) در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: نظم و انضباط، عدالت و رعایت حقوق شهروندی جامعه را به سمت توسعه و کمال سوق می دهد.



وی با بیان اینکه جامعه سرشار از آرامش و امنیت موجب شکوفا شدن خلاقیت ها می شود، افزود: امروز به برکت مقام معظم رهبری و شهدا، از دستگاه های خادم و دلسوزی برخورداریم که قضات و دادگستری در صف مقدم این خدمت قرار دارند.



جوادپور با اشاره به اینکه اجرای قانون در بیان آسان است، تصریح کرد: دستگاه قضائی مقتدر، منصف و عادل، جرأت ابراز تفکر و اندیشه را برای بروز خلاقیت ها می دهد.



فرماندار لنگرود با تاکید براینکه انضباط و سلامت اداری در تحقق اعتمادسازی بین مردم امری ضروری است، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی باید در مسیر سلامت اداری و برخورد با مفاسد کمک کند.



وی مراتب آمادگی فرمانداری با دستگاه قضائی را برای بهبود کارها اعلام و اذعان کرد: شهرستان لنگرود برای همه متجاوزین، خلافکاران و بزهکاران ناامن است.



علی اصغرحیدرنژاد، رئیس دادگستری لنگرود نیز در این مراسم با بیان اینکه حساسیت کار در دستگاه قضائی بالا است، گفت: احیای حقوق عامه و گسترش عدالت و نظارت بر حسن اجرای قوانین در کاهش جرایم تاثیرگذار است.



وی با بیان اینکه افزایش پرونده ها زنگ خطری است، تصریح کرد: لنگرود با بیش از 150 هزار جمعیت، در سال حدود 15 هزار پرونده دارد که این ناشی از کم رنگ شدن ارزش های اخلاقی و اسلامی است.



حیدرنژاد ادامه داد: ما باید ارزش های اخلاقی، گذشت، صلح را در جامعه پررنگ تر کنیم.



رئیس دادگستری لنگرود، برخورد جدی و قاطع با تخلفات خشن را در اولویت دانست.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان