به گزارش لنگرنیوز ، محمدرضا محمدی فتیده در جلسه نیمه شعبان در سالن فرمانداری این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: سالروز ولادت امام زمان (عج) از اعیاد بزرگ شیعیان است و هر قدر مراسم های ملی و مذهبی پربارتر برگزار شود شور و شوق مردم نیز بیشتر می شود.



وی با اشاره به تقارن نیمه شعبان با سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: 13 خرداد روز نیمه شعبان است و امسال ظرفیت خوبی ایجاد شده تا از جشن های میلاد امام زمان (عج) در نیمه شعبان در راستای تبیین اندیشه های امام راحل بهره گیریم.



معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار لنگرود از آمادگی این شهرستان برای برگزاری جشن نیمه شعبان و مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.



وی گفت: انقلاب امام راحل زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) است و باید با برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم ارتحال امام (ره) اندیشه های والای ایشان را به نسل جوان که امام (ره) را ندیده اند منتقل کنیم.



محمدی برنامه ریزی درست برای برگزاری برنامه های مذهبی را مهم دانست و متذکر شد: با توجه به هجمه های دشمن در ابعاد مختلف به ویژه تهدید فرهنگی و ایجاد شبهه در دین و احکام اسلامی برای ضربه وارد کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، باید تلاش کنیم جوانان بیشتری جذب برنامه های این ایام شوند.



وی از برگزاری مراسم ارتحال امام راحل در 12 خرداد در مسجد جامع لنگرود خبر داد و گفت: این مراسم در 10 صبح با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار می شود.



به گزارش فارس، در جلسه مذکور پیشنهادهای مختلفی درباره کیفیت برگزاری مراسم ایام ارتحال امام (ره) و نیمه شعبان مطرح شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان